Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مجد روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی دامغان رد سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش، تصریح کرد: شهرستان دامغان یکی از شهرهای سرآمد در شاخص‌های فرهنگی است، اما باید با توجه به حجم تبلیغات گسترده دشمن، از ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: امروز در سطح جامعه، نگرانی‌هایی در خصوص حفظ ارزش‌ها وجود دارد که باید با استفاده از امکانات موجود و نهایت تلاش، این آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دامغان نیز در این نشست به لازمه‌ راه‌اندازی ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر در دامغان اشاره کرد و گفت: ستاد امر به معروف با عنوان نظارت اجتماعی به منظور رعایت عفاف و حجاب اسلامی در سطح شهر و دانشگاه‌ها باید ایجاد شود.
حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی، اتاق فکر هر شهر است که باید درک عمیق از زمان داشته باشد و از گسترش و ترویج ناهنجاری‌ها، جلوگیری کند.
وی اظهار داشت: ازدواج سفید، شبهه افکنی های دینی، طلاق عاطفی و ترویج بی‌حجابی از دیگر موضوع های فرهنگی است که باید به آن توجه ویژه داشت.
امام جمعه دامغان ضمن اشاره به فصل بازگشایی مدارس، افزود: برگزاری یادواره شهدا در مدارس، ساماندهی هیات های مذهبی و بیان مطالب شرعی و انتظار مهدویت، از جمله مواردی است که باید در مدارس مورد تاکید قرار گیرد.
برپایی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در دامغان، بیان گزارش عملکرد توسط فرمانده نیروی انتظامی دامغان، ترویج عفاف و حجاب در بین مراکز خصوصی و نهادهای دولتی و غیردولتی از دیگر موضوع های مطرح شده توسط اعضای ستاد در این نشست بود.
آسیب‌ها و ارزش‌های اجتماعی، ارائه اهداف شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، گزارش عملکرد ناجا، گزارش بازگشایی مدارس و لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه، از عنوان های نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان بود.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی فرهنگی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دلیجان، اظهار کرد: بنا بر پیمایشی که از دانش‌آموزان دلیجانی غربال شده در سامانه در مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و دهم در سامانه نورینو بر اساس خوداظهاری دانش‌آموزان انجام شده، اضطراب، افسردگی، رفتارهای خود آسیب‌رسان، نقص در مهارت برای انجام تکالیف تحصیلی، نقص در خودگردانی (نقص در اعتماد به نفس)، سوءاستفاده از کودکان و پرخاشگری، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۴۸ درصد دانش‌آموزان دختر شامل ۱۶۱ نفر و ۶۳ درصد دانش‌آموزان پسر شامل ۲۱۱ نفر در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در حال تحصیل هستند که این امر نشان می‌دهد دلیجان حدود ۱۰ درصد از میزان پیش بینی شده در برنامه هفتم جلوتر است.

وی با اشاره به وجود ۸ باب مدرسه متوسطه نظری در شهرستان دلیجان ادامه داد: میانگین نمرات درس ریاضی استان نسبت به متوسط کشوری بالاتر است اما میانگین شهرستان دلیجان از متوسط استان پایین‌تر است همچنین در رشته تجربی میانگین نمرات دلیجان از متوسط استان بالاتر و در رشته انسانی دلیجان وضعیت بسیار بهتری نسبت به استان دارد.

مولوی با اشاره به صنعتی بودن شهرستان دلیجان گفت: با توجه به نیاز دلیجان به نیروی کار، ضروری است تا به هنرستان‌های جوار صنعت توجه ویژه‌ای شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود در شهرستان‌های دلیجان، ساوه و زرندیه برای تضمین اشتغال مطمئن در آینده دانش‌آموزان، هدایت تحصیلی به درستی انجام شود.

کد خبر 6081230

دیگر خبرها

  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد