Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیبالا، مهاجم 25 ساله یوونتوس گفت همیشه قصد ماندن در یوونتوس را داشته و شایعات جدایی، او را آزار می‌داده است.

طرفداری- پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در تابستان در آستانه ترک این باشگاه قرار گرفته بود اما تصمیم گرفت بماند و برای جایگاهش بجنگد. دیبالا که در دربی ایتالیا، گل مهمی برابر اینتر به ثمر رساند، در مصاحبه با توتو اسپورت در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد:

تابستانی راحت و بی دغدغه را پشت سر نگذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ناخوشایند است که اسمتان مدام در رابطه با تیم‌های دیگر مطرح شود و نخواهید به آن تیم‌ها بروید. با این حال، فوتبال همین است. قبل از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، گفتم که می‌خواهم در یوونتوس بمانم و در طول تابستان، حرف دیگری نزدم. به نظرم زدن حرف‌ها در زمین مهم‌تر است. هرگز نمی‌توان فهمید که بازار نقل و انتقالات چگونه پایان خواهد یافت اما می‌خواستم در یوونتوس بمانم و فوتبالم را در این جا ادامه دهم. هنوز می‌توانم به یوونتوس کمک کنم و خوشحالم که در بازی برابر اینتر، توانستم به تیمم کمک کنم.

وی ادامه داد: 

از بابت اتفاقاتی که افتاد، عصبانی نیستم بلکه متاسفم که چنین شرایطی پیش آمد. حالا می‌خواهم ارزشم را ثابت کنم. خیلی آرام هستم و از بازی کردن در زمین لذت می‌برم. می‌خواهم پس از تمام صحبت‌هایی که در موردم انجام شده، ارزشم را نشان دهم. این کار آسانی نیست اما تلاشم را خواهم کرد. آیا بازی کردن زیر نظر ساری، لذت بخش تر از زیرنظر الگری است؟ نحوه بازی تیم ساری و تیم الگری با یکدیگر متفاوت است و این مسئله روشن است اما فکر می کنم تیم ساری تهاجمی تر است و می‌توان دید که ساری دوست دارد نسبت به سبک فوتبالی الگری، تیمش تهاجمی‌تر بازی کند. آیا مثلث دیبالا، هیگواین و رونالدو را دوست دارم؟ ما همه مهاجم هستیم اما آن کسی که باید به دنبال توپ بدود، من هستم (خنده). 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: از عملکرد کیه زا راضی هستم؛ در این مقطع از فصل، هر برد به اندازه دو برد ارزش دارد!

الگری نیز به مانند شزنی معتقد است که کنان ییلدیز، پتانسیل لازم برای دستیابی به توپ طلا را دارد

طرفداری | در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و کالیاری فرداشب (جمعه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این جدال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

شرح صحبت‌های الگری تقابل با کالیاری:

تقابل سخت و پیچیده‌ای در پیش داریم. کالیاری به دنبال فرار از منطقه سقوط است و ما نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنیم. در این مقطع از فصل، هر برد به اندازه دو برد اهمیت و ارزش دارد، چرا که می‌تواند جهش بزرگی را در جدول برای ما رقم بزند. ما کار خودمان را می کنیم، بقیه چیزها به نتایج سایر تیم‌ها و بازی‌های باقی مانده خودمان بستگی دارد.

عملکرد ضعیف یووه در نیم فصل دوم: 

در نیم فصل دوم باید بهتر عمل می‌کردیم اما هنوز میتوانیم فصل را مطابق آنچه انتظار داشتیم، به پایان برسانیم. فعالیت تیم در نقل و انتقالات ژانویه به مدیران باشگاه بستگی دارد و ما نمی‌توانیم اتفاقاتی که رخ داده‌اند را تغییر دهیم. در حال حاضر، فقط باید روی ۶ بازی بعدی تمرکز کنیم.

شزنی می‌گوید کنان ییلدیز روزی برنده توپ طلا خواهد شد:

امیدوارم حق با شزنی باشد. در مورد بازیکنانی مانند کنان ییلدیز، باید در قضاوت‌هایمان محتاط باشیم. کنان دوران حرفه‌ای طولانی‌ای در پیش دارد و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. اما در کل، با نظر شزنی موافقم. ییلدیز ویژگی‌های لازم برای رسیدن به توپ طلا را دارد.

اعتراض کیه زا به تعویض‌شدنش در جدال با تورینو:

هرچند کیه زا در فصل جاری مشکلاتی داشته، اما می توانم بگویم از عملکرد کلی او راضی هستم. طبیعی است که کیه زا انتظار بیشتری از خودش داشته باشد. اعتراض او در روز شنبه؟ برخی بازیکنان دیگر، رفتارهای بدتری هم داشتند! در کل، فدریکو بازیکن مهمی برای ما است.

سبک بیش از حد تدافعی یوونتوس:

فاز دفاعی باید نقطه قوت تمام تیم‌هایی باشد که در آن‌ها مربی‌گری می‌کنم و کرده‌ام. تفاضل گل و کمتر گل خوردن، تنها جنبه فوتبال است که طی سال‌های اخیر تغییر نکرده و اهمیت خود را از دست نداده است.

چه تیمی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد؟ بدون شک جدال رئال مادرید و بایرن مونیخ، جدال جذابی خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • الگری: از عملکرد کیه زا راضی هستم؛ در این مقطع از فصل، هر برد به اندازه دو برد ارزش دارد!
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت