Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره تایید شدن حکم این کمیته و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره سوپرجام فوتبال ایران از سوی دادگاه CAS و اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس بیان کرد: بهتر است مسئولان باشگاه استقلال درباره رای دادگاه بین المللی ورزش صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من آن‌ها یک شو اجرا کردند. همان اوایل که علی خطیر، معاون باشگاه استقلال شد و پرونده را به دادگاه CAS فرستاد، به او گفتم تو که با فیفا در ارتباط هستی و قوانین را می‌دانی چرا پرونده را به این دادگاه ارسال کردی؟


خطیر گفت زیر فشار هواداران هستیم و باید به دادگاه CAS شکایت کنیم

او افزود: همان موقع خطیر گفت ما تحت فشار هواداران هستیم و مجبوریم برای تنفس چنین کاری انجام بدهیم. به خطیر گفتم از این شکایت نتیجه نمی‌گیرید. از آن بدتر این است که برخی هواداران با استفاده از کانال‌های مجازی بدون منطق به رای کمیته استیناف حمله کرده و می‌گفتند ما ظالمانه رای داده ایم. به مسئولان استقلال گفتیم اگر رای در دادگاه CAS تغییر نکرد چه اتفاقی رخ می‌دهد که جواب دادند در آن صورت ما تابع قانون هستیم.

 

رای دادگاه CAS ثابت کرد حکم کمیته انضباطی و استیناف عادلانه بوده است

دادرس ادامه داد: از فردی مانند پرند عزیزی که در دادگاه بین المللی ورزش دستی بر آتش دارد و قوانین را می‌داند، انتظار بیشتری می‌رفت تا آدرس غلط ندهد. البته خیال ما راحت بود که رای تغییر نمی‌کند چرا که عادلانه و بدون حب و بغض رای دادیم و اگر حکم سه بر صفر اعلام شدن بازی تغییر هم می‌کرد، ناراحت نمی‌شدیم چرا که سعی کردیم عدالت را رعایت کنیم، اما امکان داشت اشتباه هم بکنیم. با این وجود رای دادگاه CAS ثابت کرد رای ما قانونی و عادلانه بوده است.


فتحی می خواست به چه چیزی قانع شود؟

عضو کمیته فنی استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: طولانی شدن روند صدور رای از سوی CAS هم به این دلیل بود که مسئولان این دادگاه تمام زوایای پرونده را رصد کرده و بر آن اساس حکم دادند. از فتحی که خودش رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بوده تعجب می‌کنم چگونه اعلام می‌کرد کمیته انضباطی، کمیته استیناف و سازمان لیگ همه ظلم کرده اند. او می‌خواست به چه چیزی قانع شود. این امر نشان می‌دهد مسئولان استقلال به درست یا غلط تحت فشار بوده اند که این امر یا به دلیل رفتار خودشان بوده یا دلیل دیگری داشته است.

 

مسئولان استقلال بالای ۳۰۰ میلیون تومان از پول بیت المال را بی خود هزینه کردند

دادرس درباره پرداخت هزینه‌های سنگین دادرسی از سوی باشگاه استقلال گفت: همان زمانی که مسئولان استقلال می‌خواستند شکایت خود را در دادگاه CAS مطرح کنند به آن‌ها گفتم بی خود هزینه کرده‌اید. به آن‌ها گفتم فرض کنید می‌خواهید چنین پولی را از جیب خود هزینه کنید. متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشت. من اطلاع دقیقی از مبلغی که استقلال باید به CAS پرداخت کند ندارم، اما فکر می‌کنم تنها برای هزینه دادرسی باید استقلال حدود ۳۰۰ میلیون تومان پول بدهد.

 

باشگاه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی خطیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898826

دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه