Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:53:00 GMT

عبدالمهدی وضعیت عراق را عادی خواند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۴۸۳

عبدالمهدی وضعیت عراق را عادی خواند

به گزارش روسیا الیوم، در حالی که در روزهای گذشته برخی از استان های عراق شاهد ناآرامی ها و اعتراضات مردمی بود، عبدالمهدی در سخنانی روز سه شنبه اعلام کرد که شرایط این کشور به وضعیت عادی بازگشته است.

مسئولان عراقی امروز بار دیگر منطقه امنیتی سبز بغداد را که به دلیل اعتراض ها بسته بودند، باز کردند.

خبرنگار راشاتودی نیز گزارش داد که وضعیت در منطقه سبز بغداد که نهادهای دولتی و دفتر ریاست و پارلمان عراق و ساختمان های دیپلماتیک از جمله سفارت آمریکا و انگلیس و دفاتر سازمان ملل و اتحادیه اروپا در آن قرار دارند به حالت عادی به آنها بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر عراق روز گذشته نیز در گفت و گوی تلفنی با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا وضعیت این کشور را عادی اعلام کرد.

دفتر عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق هم در اطلاعیه ای درباره این گفت و گو اعلام کرد که در این تماس تلفنی دو طرف در مورد تحولات اخیر و ناآرامی های این کشور گفت و گو کرده اند.

پمپئو نیز حمایت کشورش از اقدامات دولت عادل عبدالمهدی برای کنترل وضعیت و پایان دادن به ناآرامی ها و تقویت امنیت و ثبات در عراق را اعلام کرد.

عبدالمهدی روز سه شنبه در دیدار با روسای عشایر عراق و شخصیت های برجسته از استان های مختلف این کشور درباره اوضاع کشور گفت و گو و  خواسته های مشروع معترضین و راه های دستیابی به راه حل ها و تصمیم گیری درباره آنها را شنید.

وی همچنین امروز با "محمد الحلبوسی" رئیس پارلمان این کشور درباره خواسته های معترضین و رخدادهای این ناآرامی ها و کشته و زخمی شدن شماری از معترضان و نیروهای امنیتی در جریان گفت و گو کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عراق بغداد عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس

سیاوش یزدانی باز هم برای هواداران الهلال کری خواند!

طرفداری | سیاوش یزدانی کامنت عجیبی را منتشر کرده است.

سیاوش یزدانی در جدال با الهلال حسابی حاشیه ساز شد، جایی که او برای هواداران تیم عربستانی با نشان دادن نتیجه 1-0 کری خواند اما درنهایت سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. همین موضوع در آن زمان، سیاوش یزدانی را سوژه کاربران عربستان در شبکه های اجتماعی کرده بود.

حالا به نظر می رسید سیاوش یزدانی منتظر حذف الهلال بود تا جبران کند و پس از حذف این تیم مقابل العین، بلافاصله زیر پست الهلال با ایموجی خنده، نتیجه 1-0 را دوباره کامنت کرد!

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • سلاجقه در پاسخ به قدس آنلاین / پسروی آب خزر در محدوده طبیعی و عادی است
  • سلاجقه در پاسخ به قدس آنلاین/پسروی آب خزر در محدوده طبیعی و عادی است
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟