Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس گروه سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مصوب ۱۸ اسفند ماه ۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای پذیرش و سنجش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او با اشاره به تقسیم بندی این کد رشته‌های امتحانی ادامه داد: این کد رشته‌های امتحانی شامل ۵۴ کد رشته در حوزه علوم انسانی، ۱۷ کد رشته امتحانی در حوزه علوم پایه، ۲۴ کد رشته امتحانی در حوزه فنی و مهندسی، ۲۳ کد رشته امتحانی در حوزه کشاورزی، ۱۳ کد رشته امتحانی در حوزه هنر و ۱۰۰ کد رشته امتحانی در حوزه دامپزشکی با شرایط و ضوابط مذکور برگزار خواهد شد.   توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ از دیروز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸ بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفته و لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در کلیه رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام و شرکت نمایند. پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید   او افزود: در نهایت پذیرش در این آزمون بر اساس قانون و مصوبات مربوط به اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور ثبت نام و توسط سازمان سنجش کشور صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ توکلی از تقسیم بندی گره‌های آموزشی کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، پذیرش حوزه های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی