Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: این سانحه رانندگی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز به علت بی توجهی راننده اتوبوس به جلو در حدفاصل پادگان قهرمان به سمت ورودی شهرستان بهار رخ داده است.

او اضافه کرد: یک دستگاه سواری پراید حامل زوج اراکی مابین ۲ دستگاه اتوبوس در حال تردد بود که اتوبوس جلویی با رسیدن به دست انداز، سرعت خودرو را کم کرده و ترمز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: سواری پراید نیز سرعت خودرو را کاهش داده، اما اتوبوس پشت سر این وسیله نقلیه به علت بی توجهی راننده به مسیر پیش رو با سرعت به قسمت پشت پراید برخورد می‌کند.

عزیزی ادامه داد: سواری پراید به جلو هدایت شده و بین ۲ دستگاه اتوبوس قرار می‌گیرد که در این سانحه سرنشین زن این وسیله نقلیه در دم جان باخت و راننده در داخل خودرو گیر کرده بود که با کمک تیم هلال احمر رها سازی شد.

او بیان کرد: اتوبوس‌ها حامل زائران خراسان جنوبی به کربلا بودند همچنین ۲ سرنشین اراکی پراید نیز قصد حضور در پیاده روی اربعین حسینی را داشتند که دچار سانحه شدند.

روز گذشته نیز یک دستگاه سواری پراید در این محل با عبور از جدول وسط جاده با اتوبوسی که از مسیر مقابل در حال تردد بود برخورد کرده و سرنشین خانم این وسیله نقلیه جان خود را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/د.ا

زائر اربعین در سانحه جاده‌ای همدان جان باخت

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت