Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@17:55:32 GMT

تصادف جان 2 عابر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۵۶۲

تصادف جان 2 عابر را گرفت

۲ عابر پیاده در دو حادثه جداگانه در شهرستان بابل جان خود را از دست دادند.

 مرکز مازندران، مهدی غلام نیاروشن سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 شهرستان بابل گفت: در حادثه نخست ساعت ۵:۵۸ دقیقه صبح امروز سه شنبه ۱۶ مهر در پی گزارشی به این مرکز مبنی بر تصادف عابر پیاده با یک دستگاه جرثقیل، ماموران پایگاه اورژانس امین آباد به محل حادثه واقع در جاده جدید آمل به بابل، روستای علی آباد، جنب پل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس گفت: عابر پیاده (زن ۶۰ ساله) به دلیل شدت جراحات و خونریزی دارای علائم حیاتی نبوده و تلاش ماموران اورژانس نیز برای احیای وی نتیجه‌ای نداشت.
غلام نیاروشن افزود: حادثه دیگر نیز ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه امروز در همین جاده عبور علیشاه اتفاق افتاد و یک عابرپیاده (زن ۵۹ ساله) بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو سواری سبک و به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی، فوت کرد. همچنین ماموران پایگاه اورژانس امین آباد در محل حادثه حضور یافتند./ صدا وسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، «محمد باقر محمدی» توضیح داد که ساعت ۱۰:۳۳ امروز سه شنبه در محور کرمانشاه به حسن آباد سه دستگاه خودرو پراید، پژو پارس و پژو ۴۰۴ با هم تصادف کردند.

وی گفت: امدادگران پایگاه هلال‌احمر مرصاد بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

محمدی اضافه کرد: این حادثه یک نفر فوتی و ۲ نفر مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات رهاسازی، فرد فوتی تحویل عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید و ۲نفر مصدوم نیز جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

اسلام آباد غرب با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

دیگر خبرها

  • 2 فوتی در تصادف نیشابور به سبزوار
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت