Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:58:41 GMT

۲۴ بازیکن به اردوی تیم فوتبال جوانان دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۷۵۹

۲۴ بازیکن به اردوی تیم فوتبال جوانان دعوت شدند

اردوی تیم فوتبال جوانان ایران از ۱۹ مهر در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می شود و نفرات دعوت شده باید ساعت ۱۴ روز جمعه با حضور در مرکز ملی فوتبال، خود را به کادر فنی این تیم معرفی کنند.

بر اساس اعلام سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان این اردو به انجام برنامه‌های بدنسازی، تمرینات تاکتیکی و تکنیکی اختصاص دارد تا تیم فوتبال جوانان جهت حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمد بهره‌مند، سیدمحمد جلالی، فردین رابط، حسین زواری، علی خدایی، علی بابایی، حسین نخودکار و امیر رضا رفیعی از تهران، مهران حیدری از کرمان، امیرحسین نیک‌پور، محمد عسگری، یاسین سلمانی، علیرضا منظمی از اصفهان، علیرضا اسدآبادی و احمدرضا جلالی از خراسان رضوی، حسین شاوردی، محمد رضا ملحانی و احمد رضا جنادله از خوزستان، مهدی احمدی و علی سبحانی ازهمدان، محمدرضا شکیب‌خو از بوشهر، محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی‌نژاد از گیلان و آریا برزگر از فارس بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال جوانان هستند.

مرحله مقدماتی مسابقات زیر ۱۹ آسیا از ۱۵ تا ۱۹ آبان به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان فدراسیون فوتبال ایران سیروس پورموسوی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موریس موتا پائر سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود که این مرحله از اردوی آمادگی با هدایت پیمان اکبری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این تمرینات موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد که یازده نفر از آنها از ارومیه هستند .

اسامی بازیکنان دعوت شده از استان آذربایجان غربی به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال مردان به شرح زیر است:

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی و مبین نصری

مدافع میانی: محمد ولی‌زاده، امیرحسین توخته و متین احمدی

قطر پاسور: بردیا سعادت، محمد بربست و رضا رضایی

لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور

آماده سازی تیم ملی از فردا روز چهارشنبه وارد مرحله جدید خود خواهد شد.

علاوه بر این بازیکنان عبدالرضا علیزاده، امیرملک زاده و توحید اصغری نیز از استان آذربایجان غربی در قالب کادر مربیان به تیم ملی والیبال کشور دعوت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی