Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پرتو جغتایی، عکاس خبرگزاری موج در توئیتی نوشت:

"از صبح تا الان نامه بدست تو مسیر وزارت ورزش به فدراسیون فوتبالیم؛ وزارت میگه فدراسیون باید تایید کنه فدراسیون میگه حیطه وظایف وزارته! از اون طرف خبرنگار و عکاسای خارجی تایید شدن و آی‌دی کارت گرفتن ما، اما یک هفتس گرفتار این تماسا و پیگیریا و رفت و آمداییم، دریغ از یه جواب درست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"     درحالی که چند هفته‌ایست مجوز ورود بانوان به ورزشگاه‌ها از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای تماشای بازی‌های ملی صادر شده است، اما بانوان خبرنگار و عکاس ایران حق ورود به استادیوم و پوشش خبری و تصویری بازی‌های فوتبال مردان را ندارند.   گفته می‌شود این مشکل برای خبرنگاران و عکاسان زن خارجی وجود ندارد و به راحتی برای آنان آی‌دی کارت صادر می‌شود. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکاس زن عکاسان خبری عکاس ورزشی بازی ایران و کامبوج دیدار ایران و کامبوج حضور زنان در ورزشگاه حضور زنان در ورزشگاه ها حضور زنان در استادیوم آزادی حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که آنها بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستند. - اخبار ورزشی -

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اوضاع پیچیده انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر و اینکه آیا تیم او در این مسابقات خواهد ماند یا خیر، گفت: ما بابت ماندن در لیگ برتر نگرانی نداریم و بچه‌ها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند. در همین بازی با گل‌گهر در پنج دقیقه سه موقعیت خوب داشتیم و توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را مساوی کنیم. مهم این است که در شش بازی پایانی با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

مارکو: لیگ ایران به اندازه 7 سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه همچنین تأکید کرد: در فوتبال همیشه روی بازیکنان و مربیان فشار و استرس وجود دارد و ما فصل گذشته همین فشار را برای صعود به لیگ برتر تجربه کردیم. باید خودمان را آماده کنیم تا در شش بازی پایانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد خرید بازیکنان خارجی که تأثیر مثبتی در استقلال خوزستان داشتند، یادآور شد: باور کنید که بیش از یک ماه فیلم‌های زیادی را نگاه کردم تا بتوانم چند بازیکن را انتخاب کنم. مسئله مهم دیگر این بود که بازیکنان ما فضای بسیار خوبی را برای بازیکنان خارجی فراهم کردند و همین موضوع باعث شد تا آنها خیلی زود با شرایط جدید آشنا شوند و حتی حالا بازیکنان خارجی ما فارسی هم صحبت می‌کنند.

پورموسوی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در شش بازی پایانی بهترین نتایج ممکن را بگیریم و امیدوارم داوری‌ها در هفته‌های پایانی شرایط مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم