Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت انتشار خبر دستور وزیر مبنی بر عدم اعلام نتیجه مثبت آزمایش ایدز را جعلی خواند و آن را تکذیب کرد.

به گزارش عصر ایران، به تازگی نامه‌ ای در شبکه ‌های اجتماعی با امضای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده و در میان کاربران دست به دست می ‌شود که طی آن وزیر بهداشت به مدیرکل امور آزمایشگاه‌های کشور، دستور داده "با توجه به حوادث رخ داده در لردگان و فرصت‌ طلبی گروه‌های معاند و ضدانقلاب از نارضایتی مردم که منجر به آشوبهای گسترده در سطح شهر و آسیب رسیدن به اماکن سیاسی و مذهبی آن شهر شد، مقرر گردید برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در سایر شهرها تا اطلاع ثانوی از اعلام نتیجه مثبت آزمایش HIV به مراجعین در تمام آزمایشگاه‌های کشور خودداری شود".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت بهداشت این نامه را جعلی خواند و محتوای آن را تکذیب کرد.

به گزارش عصر ایران رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با تکذیب این نامه اعلام کرد: وزیر بهداشت هرگز چنین دستوری صادر نکرده و این نامه کذب و ساختگی، قطعا در جهت اختلاف افکنی و تشویش اذهان عمومی به دست افراد مغرض، جعل و منتشر شده است.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است

رئیس سازمان غذا و دارو در پیامی به مناسبت روز آزمایشگاهیان گفت: نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در پیام سید حیدر محمدی به مناسبت روز آزمایشگاهیان آمده است:

«۳۰ فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک، پژوهشگر و آزمایشگر، نامدار ایرانی روز آزمایشگاه نامگذاری شده است. بی‌شک در روزهای حساس شیوع کرونا، در کشور اهمیت کار و زحمات جامعه علوم آزمایشگاهی برای عموم جامعه بیشتر و ملموس‌تر به چشم آمد، جامعه آزمایشگاهی تمام قد در کنار ملت ایران ایستاده و سر افراز و ایثارگرایانه به خدمت اهتمام ورزید.

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسطی میان تمامی تلاشگران عرصه سلامت است و در نتیجه تلاش شبانه روزی آنان خطوط درمان و شفای دردمندان محقق می‌گردد.

به پاس این تلاش‌ها، اینجانب فرا رسیدن روز آزمایشگاه را به تمامی همکاران خود در آزمایشگاه مرجع سازمان و معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور، همچنین کسانی که حرفه‌شان علوم آزمایشگاهی است تبریک عرض کرده و برای همگی سلامت و موفقیت را آرزومندم.»

کد خبر 745499

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟