Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه رفسنجان از فعالیت بیش از ۵۰ مهدکودک شهری و روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان عصر امروز 16 مهرماه به مناسبت هفته جهانی کودک فرماندار رفسنجان، رئیس بهزیستی، رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجن از کودکان بستری شده بخش کودکان بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مجید فصیحی هرندی، فرماندار ویژه رفسنجان در حاشیه این بازدید به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: باید به کودکان در سنین 3 تا 6 سال اهمیت داد زیرا در این سن کودک تربیت پذیر است و از والدین و اطرافیان خود تقلید می کند و الگو می گیرد، کودک در این سن تربیت پذیرتر است تا در سنین دیگر؛ کودکان در این سنین می توانند بسیاری از مهارت ها را بیاموزند و آینده ساز کشور باشند.

وی تصریح کرد: خیلی از عوامل در شکل گیری شخصیت کودک 3 تا 6 ساله تأثیرگذار است، لذا پدر و مادر نقش اساسی در تربیت فرزندان در این سن بر عهده دارند که باید در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... به فرزندان آموزش هایی ارائه دهند یا بچه ها را در مکان هایی ببرند که بتوانند این مهارت ها را بیاموزند که در آینده آنها موثر باشد.

 

 

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: بیش از 50 مهد کودک شهری و روستایی در شهرستان رفسنجان وجود دارد؛ کودکانی که در مهدهای کودک هستند ارتباط این افراد با دیگران و با محیط پیرامون خود و نیز یادگیری آنها در مهارت های مختلف بهتر از کودکی است که در خانه باشد و هیچ مهارت و دانشی کسب نکنند.

 

 

 

فرماندار رفسنجان همچنین از رضایت مندی مادران نسبت به ارائه خدمات پرسنل بیمارستان به بیماران در این بخش سخن گفت و ارائه خدمات از ناحیه این بیمارستان را قابل ستایش خواند.

  

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند اصفهان موکب اربعین رفسنجان کودکان شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری