Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت کاظم محمدزاده پیشکسوت قرآن را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در متن پیام «سیدعباس صالحی» آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت استاد پیشکسوت قرآن مرحوم کاظم محمدزاده، موجب تألم و تأسف شد.

این چهره خدوم و پرهیزگار که حائز رتبه نخست در مسابقات بین‌­المللی قرآن بود، نقشی مؤثر در ترویج فرهنگ قرآنی و معارف کلام وحی و هنر تلاوت به شیوه شاگرد پروری ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأسیس حسینیه خیاطان در مشهد مقدس در دهه­‌های نخستین انقلاب اسلامی و ایجاد پایگاهی قرآنی و فضایی جذاب برای حضور علاقه­‌مندان به معارف اسلامی و قرآنی از خدمات شایسته آن مرحوم است.

 اینجانب درگذشت این چهره فاخر قرآنی را به جامعه قرآنی کشور و خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن فقید سعید، صبر و  بردباری بازماندگان معزز را مسألت دارم.»

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی بیرجند کانون های مساجد خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان پیام تسلیت صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در متن پیام تسلیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تاثر خاطر شد.

رئیس جمهور افزود: این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان