Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم ملی فوتبال امید می‌گوید به اصرار کمیته فنی هدایت این تیم را قبول کرده است.

به گزارش ایسنا، حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد: بازیکنان ما در مقطع کنونی احتیاج به حمایت دارند. ما در ۹۰ روز آینده احتیاج داریم که بازیکنان‌مان مورد حمایت قرار گیرند. از روز گذشته اردوی خودمان را شروع کردیم و تا ۲۳ مهرماه اردو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه با پدیده بازی می‌کنیم و بعد از آن هم عازم قطر خواهیم بود تا برابر استرالیا به میدان برویم. این یک بازی دوستانه بسیار خوب برای ماست. روز دوشنبه هفته آینده هم به تهران بر می‌گردیم تا بازیکنان‌مان در اختیار باشگاه‌های‌شان قرار بگیرند. اردوی بعدی ما هم آبان‌ماه خواهد بود که در آن تاریخ با اندونزی بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. البته قبل از اعزام به مسابقات هم نیاز داریم ۲۱ روز اردو داشته باشیم تا بازیکنان‌مان را آماده کنیم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد حواشی اخیر تیم ملی امید هم گفت: اگر بخواهیم به عقب برگردیم واقعیت این است که مشکلاتی وجود داشت اما هدف ما این بود که مشکلی برای بازیکنان به وجود نیاید. وقتی هم که صحبت‌هایی انجام شد ما دیگر نمی‌خواهیم به آن صحبت‌ها برگردیم. هدف ما این است که به جلو برویم، مشکلات و ایراداتی وجود داشت اما من خودم به خاطر بازیکنان آمدم، چون کمیته فنی به من اصرار کرد که هدایت تیم را قبول کنم. اصلا نمی‌خواستم در بحث مربیگری وارد بشوم اما اصرار کردند تا هدایت تیم امید را قبول کنم. من به خاطر بازیکنان و مملکتم این مسوولیت را قبول کردم. البته زمان بسیار کمی هم داریم.

وی اضافه کرد: ما به آینده امیدوار هستیم اما در گروه سختی قرار داریم. امیدواریم با توانایی و کیفیتی که بازیکنان‌مان دارند بتوانیم در ۹۰ روز آینده تیم خوبی آماده کنیم. الان بازی مقابل پدیده و همین طور استرالیا دیدارهای تدارکاتی خوبی برای ما هستند اما باید بپذیریم شرایط اقتصادی واقعا سخت است و در این میان فدراسیون فوتبال هر کاری که می‌تواند برای ما انجام می‌دهد. امیدوارم بتوانیم همدلی و هماهنگی لازم را در تیم ایجاد کنیم. تیم ما احتیاج به حمایت دارد و بازیکنانش هم آینده فوتبال ایران هستند. الان در تیم ملی بزرگسالان حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد بازیکنان تیم امید سال‌های قبل حضور دارند. همین امروز هم امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان اضافه شده بود. این‌ها آیندگان فوتبال ما هستند. ما طی یک سال و نیم گذشته قابلیت‌های فنی بازیکنان را می‌شناسیم و به نسبت به آن تلاش می‌کنیم تیم خوبی را آماده کنیم.

استیلی اضافه کرد: ما ۳۵ بازیکن را به اردو آورده‌ایم. تمام لیگ را تماشا کرده‌ایم و از بین آن‌ها این نفرات را به تیم ملی دعوت کرده و در یک سال و نیم گذشته ۲۵۰ بازیکن را دیده‌ایم. فکر می‌کنم حدود ۹۵ درصد بازیکنان را دیده باشیم و شاید حدود پنج درصد از قلم افتاده باشند اما باز هم با مربیان در ارتباط هستیم تا بازیکنانی که می‌توانند به ما کمک بکنند را معرفی کنند. چون ما باید زودتر فهرست‌مان را به AFC بدهیم. در چند روز اخیر ۷۰ بازیکن را به AFC معرفی کردیم و الان هم به ما گفتند باید این فهرست را به ۵۰ نفر برسانید و در نهایت هم فهرست ۲۳ نفره را باید معرفی کنیم. برای اردوی قطر هم ۱۸ بازیکن و دو دروازه‌بان با خودمان می‌بریم تا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم. ما همه بازیکنان را از طریق مربیان‌شان رصد می‌کنیم و البته با مربیان بدنسازشان هم ارتباط داریم تا از وضعیت بدنی آن‌ها مطلع باشیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا صیادمنش به مسابقات مقدماتی المپیک می‌رسد یا خیر؟ گفت: بازی‌های انتخابی المپیک در ماه ژانویه برگزار می‌شود که فیفا دی نیست و باشگاه‌های خارجی می‌توانند بازیکن‌شان را به ما ندهند. درباره آقای دلفی، آقای ویلموتس صحبتی انجام داده و موافقت کردند که او را به ما بدهند. درباره صیادمنش هم آقای ویلموتس کمک می‌کند که او را هم در اختیار داشته باشیم. مهدی خانی را هم صحبتی با مدیربرنامه‌اش انجام دادیم که در ماه ژانویه او را هم در اختیار خودمان داشته باشیم. خیلی مهم است که بین تیم امید و تیم ملی بزرگسالان ارتباط خوبی وجود داشته باشد. امروز قطعا حضور بازیکنان ما در تیم بزرگسالان انگیزه‌ای برای آن‌ها دارد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کاناوارو به سری آ

آفتاب‌‌نیوز :

فابیو کاناوارو در حال حاضر با یک چالش جدید و پیچیده روبه‌رو شده است و در ۵ بازی باقی‌مانده تا پایان فصل هدایت اودینزه را بر عهده خواهد داشت. اودینزه تنها ۶ امتیاز در ۸ بازی قبل به دست آورده است و همین باعث شده است تا این تیم در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گیرد.

به گزارش گاتزتادلواسپورت، باشگاه اودینزه تصمیم گرفت برای دومین بار سرمربی خود را در این فصل تغییر دهد و گابریله سیوفی را که در اکتبر جایگزین آندره آ سوتیل شده بود، برکنار کند و فابیو کاناوارو هدایت این تیم را عهده‌دار می‌شود. 

کاناوارو پیش از این هدایت النصر امارات، تیانجین و تیم ملی فوتبال چین را عهده‌دار شده بود و مدتی بود که فعالیتی نداشت.

بر این اساس فابیو کاناوارو روز پنج‌شنبه مقابل رم روی نیمکت اودینزه خواهد بود. دیدار رم و اودینزه در حالی که با تساوی یک بر یک در جریان بود، نیمه تمام ماند و قرار است پنج‌شنبه شب این بازی از سر گرفته شود.

اودینزه در حال حاضر با ۲۸ امتیاز از ۳۲ بازی در رده هفدهم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد و هفته‌های حساسی را پیش‌رو دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • اعلام رای دیدار جنجالی؛ تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر