Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-20@00:03:37 GMT

پلیس های قلابی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۳۹۶۶

اعضای باندی که در پوشش مامور اداره اماکن پلیس و به بهانه فک پلمب از برخی اصناف استان البرز اخاذی می کردند، دستگیر شدند.

 

سرهنگ عباس شاهی سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های متعدد مبنی بر این که افرادی با معرفی خود به عنوان مامور اماکن اقدام به اخاذی از متصدیان واحد های صنفی در شهر کرج می کنند، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پلیس در بررسی های اولیه یکی از اعضای باند را در منطقه باغستان کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره اماکن منتقل کردند.

متهم در بازجویی ماموران به جعل عنوان و اخاذی از ۲۰ واحد صنفی شامل رستوران ها، فروشگاه های داخل مراکز تجاری که برای آن ها بر اساس حکم قاضی اخطاریه پلمب صادر شده بود، اعتراف کرد.

این فرد با همدستی ۲ نفر دیگر با معرفی خود به عنوان مامور اداره اماکن پلیس از طعمه های خود بین سه تا هفت میلیون تومان وجه دریافت می کردند.

سرهنگ شاهی گفت : با تلاش ماموران سایر اعضای باند که با معرفی خود به عنوان کارمند اتاق اصناف علاوه برتصرف زمین های مشکل دار و یا در پوشش مامور پلیس اماکن از واحدهای صنفی که تحت هر عنوانی اخطاریه پلمپ دریافت می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود : در بازرسی از منزل متهمان یک دستگاه لپ تاپ ، کیس رایانه و تعدادی اوراق و مدارک جعلی کشف شده و متهمان برای شناسایی سایر جرایم در اختیار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار دارند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fj7 برچسب ها: پلیس ، قلابی ، دستگیر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پلیس قلابی دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز

سرهنگ امیدی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر از نوع تریاک در شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  افراد مورد نظر و محل اختفای موادمخدر را شناسایی و دریک عملیات منسجم افراد را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفا مقدار ۱۱کیلو  و ۴۴۰گرم تریاک و سوخته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این رابطه ۲متهم دستگیر و ۲دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت