Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر سابق ایران در افغانستان گفت: وصله حمایت خاص از شیعه به جمهوری اسلامی نخواهد چسبید زیرا ما در حمایت از اهل سنت فلسطین و جنگ‌های حماس و غزه برای اسلام ناب کم نگذاشته است. 

فداحسین مالکی سفیر سابق ایران در افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرایط روزهای گذشته عراق در آستانه اربعین حسینی(ع)، گفت: اربعین حسینی(ع) مهم‌ترین و بزرگترین کنگره جهان اسلام و به منزله نمایش هدفمند قدرت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: حضور ۲۰ میلیونی در این کنگره در نجف و کربلا باعث نگاه جهانی و بزرگ به این حماسه عظیم اسلامی شده است و این حرکت خاص  حتماً دشمنانی دارد که بر علیه آن توطئه می‌کنند. 

مالکی با بیان اینکه دشمن سال‌هاست به دنبال ایجاد شکاف بین کشور‌های اسلامی است، تاکید کرد: امروز دشمن  با رویت این اتفاق بزرگ تمام تلاش خود را ناکام می‌بیند و ما در طول تاریخ هم شاهد این مسئله بودیم.  

او افزود: امروز وصله حمایت خاص از شیعه به جمهوری اسلامی نخواهد چسبید زیرا ما در حمایت از اهل سنت فلسطین و جنگ‌های حماس و غزه برای اسلام ناب کم نگذاشته است. 

بیشتر بخوانید:  مردم عراق با استقبال از زائران اربعین توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند 

مالکی با اشاره به اتفاقات اخیر عراق و تلاش‌های رسانه‌ای و میدانی دشمنان برای اختلاف‌افکنی با بحث عرب و عجم، گفت: مدیریت اتفاقات داخلی عراق با مسئولان این کشور است، اما این‌گونه حوادث در عزم حماسه‌آفرینان اربعین از کشور‌های مختلف به خصوص ایرانی‌ها خللی وارد نخواهد کرد.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق ایران اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه‌ مظاهر فساد و تباهی»³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_سوره‌ آل عمران آیه ۱۰۴

۲_بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه