Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آقا اخباری، مسئول امور مالی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی، در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد اصغر محمدزاده، مدیر اجرایی زحمتکش و مخلص موکب که به رحمت خدا رفت گفت: کمک‌های غیرنقدی موکب شامل مواد غذایی و همکاری تبرعی رانندگان وسایل نقلیه و سایر افراد به ارزش ۳ میلیارد ریال و کمک‌های نقدی نیز به ارزش ۳ میلیارد ریال از شهر‌های نوش آباد، برزک، روستا‌های علوی، آبشیرین و حسنارود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تقدیر از مساعدمالی و بدون چشمداشت میثم محمدی، بانی خرید سوله‌های بیت الزهرایی و چادر واتر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال برای اسکان زائران در موکب گفت: همکاری استاد ذبیح اله استادی و پسرش و استاد میرزا بهروزی و پسرش که به صورت صلواتی سوله‌های بیت الزهرایی را ساختند و کمک مالی دریافت نکردند قابل تقدیر و ستایش است.

به گفته او، آقایان سید جلال ساجدی نژاد، محمداحسان ابراهیمی، سید محسن قهی، میثم صالح، جواد دانشوری و آقای علی نمکی نیز رانندگان کامیون‌های حمل بار و کمک‌های غیرنقدی جمع آوری شده از ایران به محل موکب در کشور عراق هستند که به صورت تبرعی و رایگان همکاری و مشارکت کردند.

اهدای عرقیات به ارزش یک میلیارد ریال توسط مردم روستا‌های آبشیرین، حسنارود و شهر برزک

مسئول امور مالی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی، ضمن قدردانی از مردم خوب حسنارود، علوی و برزک برای اهدای حدود ۱۰ هزار لیتر گلاب و عرقیات به ارزش یک میلیارد ریال به این موکب گفت: دیگرکمک‌های غیرنقدی شامل شکر ۵ تن، قند یک تن، نبات یک تن، چای۱۵۰۰کیلو، نان حدود ۱۰ هزار عدد، پنیر۱۰ حلب، ۱۰ هزار عدد، حدود ۱۰ هزار عدد لیوان یکبار مصرف، ۵۰۰۰ عدد ظرف آش و خرید یک دستگاه شربت ساز به ارزش ۲۰ میلیون تومان است.

اخباری، پذیرای روزانه از زائرین اربعین حسینی با حلیم، عدسی، نان و پنیر در وعده صبحانه، چای ایرانی با طعم گلاب در ۲۴ ساعت شبانه روز و شربت بیدمشک به دلیل گرمای هوا را از دیگر اقدامات پذیرایی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی، یادآورشد و گفت: روزانه از ۱۵۰۰ نفر زائر اربعین حسینی در این موکب پذیرایی می‌شود.

  مشارکت گسترده و عاشقانه جوانان عاشورایی در برپایی موکب

او، با اشاره به اینکه ۴۰ نفر از جوانان متدین و عاشق اهل بیت (ع) از شهر نوش‌آباد در برپایی، استقرار و فراهم کردن مقدمات و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی موکب امامزاده محمد (ع) نوش آباد از شهروندان این شهر و دیگر بانیان خیر و خیرین نیکوکار فعالیت دارند افزود: خدمت و نوکری در دستگاه امام حسین (ع) بویژه به زائران کربلا و پیاده روی اربعین حسینی افتخاری بزرگ و پرخیر و برکت است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

به گفته او، مدیریت و پرسنل صندوق باب الحوائج نوش آباد نیز حمایت چندین ساله از موکب امامزاده محمد (ع) دارند که جای قدردانی دارد.

شایان ذکر است: موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی که به شماره ۱۲۲۹/۹۶ در ستاد بازسازی عتبات عالیات ثبت شده است برای پنجمین سال متوالی فعالیت خود را در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی عاشقان اهل بیت (ع) و مشتاقان زیارت اربعین حسینی انجام داد و در مسیر نجف به کربلا

عمود ۲۸۷ حدود ۲۰ کیلومتری از نجف اشرف مستقر شده است.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین مناسبتهای مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم علیهماالسلام نیشابور در نیمه اول تیرماه سال جاری در نیشابور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور،حجت الاسلام احمدزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه نیشابور اظهار داشت: کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم علیهماالسلام نیشابور در نیمه اول تیرماه سال جاری در نیشابور برگزار می شود.

وی افزود: در خراسان رضوی 305 بقعه متبرکه وجود دارد که یک پنجم این بقاع متبرکه در نیشابور است و از این تعداد چند امامزاده هستند که شهرت بین المللی دارند و امامزاده محروق از جمله این امامزادگان است.

حجت الاسلام احمدزاده تصریح کرد: یکی از وظایف ما شناساندن گوهرهایی است که در بقاع متبرکه مدفون هستند و متاسفانه شناسایی کافی در سطح جامعه از این عزیزان وجود ندارد. در نیشابور امامزادگان شاخصی مانند بی بی شطیطه، امامزاده محروق، فضل ابن شاذان و... وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امامزاده محروق شخصیت ممتازی است و تنها امامزاده ای است که امام رضا علیه السلام در مسیر حرکت خود از مدینه به مرو، زمانی که به نیشابور رسیدند، فرمودند؛ مخدوم ما اینجا مدفون است باید به زیارت ایشان برویم این نشان از شخصیت امامزاده محمد محروق و جایگاه ایشان دارد.

وی عنوان کرد: امام زاده محروق شخصیتی مجاهد، شهادت طلب، موثر  بودند و از جمله الگوهایی است که باید ایشان را بشناسیم و به آنها ادای احترام کنیم و لازم است یک کار علمی گسترده در این خصوص انجام شود.

حجت الاسلام احمدزاده خاطرنشان کرد:کارهای مربوط به همایش از ابتدای سال آغاز شده و تاکنون 25 پژوهشگر، مقالات خود را به این همایش ارسال کرده اند و دانشگاه نیشابور مسئولیت اجرای بخش علمی کنگره را برعهده دارند. قرار است کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم علیهم السلام در نیمه اول تیرماه و همزمان با سالروز ورود امام رضا علیه السلام به نیشابور برگزار شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است