Web Analytics Made Easy - Statcounter

کویت و آمریکا توافق همکاری در زمینه امنیت هواپیمایی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت مصراوی، مدیریت کل هواپیمایی کویت و مدیریت امنیت حمل و نقل آمریکا یادداشت همکاری در زمینه تأمین امنیت هواپیمایی امضا کردند.

سلمان الحمود، رئیس اداره هواپیمایی کویت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود تصریح کرد: این یادداشت همکاری با هدف ایجاد چارچوب همکاری در آینده میان کویت و آمریکا در زمینه امنیت هواپیمایی و در راستای تکمیل نتایج رایزنی استراتژیک میان دو کشور امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر کویت آمریکا امنیت چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی و هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به سریلانکا، ۵ سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری در حضور «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور کشورمان و «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا به امضا رسید.

رئیسی صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای سریلانکایی خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در صدر هیأتی بلندپایه برای سفری یک روزه به سریلانکا رفته است. وزیر نیرو نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی کرده و در این سفر ۳ پروژه حوزه انرژی این کشور شامل انتقال آب، سدسازی و نیروگاه سازی که به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم