Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید.

حسین نیرویار افزود: در بازی‌های این هفته تیم ۹۰ ارومیه در پیرانشهر میزبان خود تیم شهرداری این شهر را با ۲ گل شکست داد و در صدر جدول لیگ برتر فوتبال استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در سایر دیدارهای این هفته تیم پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد با ۳ گل میهمان خود تیم کارگران میاندوآب را مغلوب کرد، کیله‌شین اشنویه مقابل میهمان خود شهرداری محمدیار به تساوی یک بر یک دست یافت، هیات فوتبال شوط با نتیجه ۴ بر یک مقابل شهرداری گوگ‌تپه مهاباد مغلوب شد و بازی ۲ تیم همشهری نوشان و نوژین‌بهار ارومیه با ۲ گل به نفع نوشان به پایان رسید.

وی اظهار داشت: در پایان رقابت‌های این هفته تیم ۹۰ ارومیه با مجموع ۳۴ امتیاز از ۱۶ بازی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال استان قرار گرفت و تیم‌های نوشان و پرسپولیس هر کدام با ۳۲ و ۲۹ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم وسوم قرار گرفتند؛ شهرداری پیرانشهر نیز با ۱۲ امتیاز قعرنشین جدول است.

وی افزود: هفته هفدهم این رقابت‌ها یکشنبه هفته آینده ( ۲۱ مهرماه ) با میزبانی تیم‌های هیات فوتبال شوط، کیله‌شین اشنویه، نوشان ارومیه، کارگران میاندوآب و نود ارومیه به ترتیب از تیم‌های شهرداری محمدیار، شهرداری گوگ‌تپه و حاجی‌خوش مهاباد، شهرداری پیرانشهر و نوژین‌بهار ارومیه ادامه پیدا می‌کند.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته سه کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است