Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:43:08 GMT

کشف ۲ جسد در بوستان شهری اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۴۸۷۷

کشف ۲ جسد در بوستان شهری اسفراین

رئیس اداره فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین شامگاه سه شنبه با تایید این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت حدود ۱۷ امروز مرکز فوریتهای پلیس در تماسی کشف این اجساد را به اورژانس اسفراین گزارش داد که با اعزام نیروهای اورژانس، فوت این افراد تایید شد.

امین کشوری افزود: تاکنون هویت این افراد مشخص نشده و هنگام حضور نیروهای اورژانس در محل، چندین ساعت از مرگ آنها گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه علت فوت این افراد هنوز معلوم نیست، افزود: به علت وجود گاز پیک نیک در داخل چادر مسافرتی، احتمال گازگرفتگی دور از انتظار نیست ولی تا بررسی و اعلام نظر پزشکی قانونی، نمی توان در این خصوص علت این حادثه اعلام نظر کرد.
شنیده ها حکایت از آن دارد که این افراد از چند روز پیش در بوستان دانشجوی اسفراین در چادر مسافرتی ساکن بوده اند.
بوستان دانشجو در ورودی جنوبی شهر اسفراین و در نزدیکی دانشگاه این شهرستان واقع است. 
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

۵۱۳۲/۷۱۸۹


کشف جنازه ۲نفر جوان در اسفراین
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف جنازه مرد و زن جوان در داخل چادر مسافرتی در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جاوید مهری "در این خصوص اظهار داشت : در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی، مبنی بر یک مورد مشکوک در داخل پارک، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند. 
وی گفت :در بررسی های  اولیه مشخص شد که یک مرد و زن جوان در داخل چادر مسافرتی بعلت نامعلومی فوت شده‌اند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شده جنازه ها مربوط به ۳ روز قبل بوده است، گفت : بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شده‌اند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در دست بررسی است. 
فرمانده انتظامی اسفراین افزود : با حضور بازپرس و مقام قضایی اجساد جهت تحقیقات تکمیلی و بررسی دقیق به پزشک قانونی منتقل شد. 
@police_khsh

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین مرگ ناگهانی حوادث خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد

پنج شنبه ۲۱ دی ماه سال گذشته سه جوان مشگین شهری که ۲ نفر از آنها برادر بودند، از منزل خود خارج می‌شوند و پس از یک روز بی‌خبری خانواده‌های آنها موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع می‌دهند.

بر اساس این گزارش پس از اعلام مفقودی این سه جوان عملیات جست و جو و نجات برای یافتن این سه جوان در منطقه آلوج احمد آباد مشگین غربی اعلام و جست و جو برای یافتن این سه فرد آغاز می شود.

امدادگران جمعیت هلال احمر حدود ۹ روز از دو جبهه مشگین شهر و سراب برای یافتن این سه جوان تلاش کردند اما در نهایت با وجود استفاده از بالگرد هیچ رد و نشانه ای از این سه جوان پیدا نشد و در نهایت فرماندار مشگین شهر اول بهمن ماه سال گذشته از توقف عملیات جست و جو برای یافتن این سه جوان خبر داد.

در همین زمینه شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگاران از پیدا شدن بقایای پیکرها و برخی اسناد هویتی و لوازم این سه جوان خبر داد و گفت: تقریبا حوالی ظهر امروز گزارش مردمی ارائه شد مبنی بر اینکه برخی از کوهنوردان که در منطقه حضور داشتند، علائمی از این سه جوان پیدا کردند و بلافاصله تیم‌های هلال احمر،نیروی انتظامی و بسیج به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از این سه جوان که دی ماه سال گذشته مفقود شده بودند، بقایای پیکر، تلفن همراه، کفش، تکه‌هایی از لباس و برخی اسناد هویتی پیدا شده است.

فرماندار مشگین شهر یادآورشد: تیم‌های هلال احمر و نیروهای انتظامی، مقام قضایی پزشکی قانونی در محل حاضر هستند و به محض اینکه عوامل نیروی انتظامی بقایای این سه جوان را از منطقه این بقایا را منتقل کنند اطلاعات کامل‌تر به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد