Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:22:13 GMT

بیش از ۳۱۰۰۰ گلستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۵۷۸۰

بیش از ۳۱۰۰۰ گلستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۳۱ هزار گلستانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی امسال در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی میرقاسم پور امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه اعزام مردم استان به پیاده‌روی اربعین حسینی اظهارداشت: تاکنون بیش از 31 هزار گلستانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی امسال در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام 16 موکب استان گلستان در شهر‌های زیارتی عراق و مرز مهران در کشورمان برای خدمات‌رسانی به زائران فعال هستند.

مدیرحج و زیارت استان گلستان گفت: این موکب‌ها خدمات مختلفی مانند اطلاع‌رسانی، اسکان، تغذیه و خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

«جاماندگان قافله اربعین» تجلی شور و شعور حسینی مردم خراسان جنوبیاخبار اربعین 98| ثبت نام 85 هزار زائر آذربایجان شرقی برای زیارت اربعیناخبار اربعین 98| نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مرزهای خوزستان بازدید کرد

میرقاسم پور با اشاره به اعزام نیروها از 7 مهر ماه به کربلای معلی، اظهار کرد: تعداد موکب‌های استان امسال افزایش یافته و در کربلا، سامرا، نجف و غیره این موکب‌ها برپا شده است.

مدیر حج و زیارت استان گلستان افزود: در هنگام برگشت زائران نیز با35 دستگاه اتوبوس مسیر مرز به همدان را جهت کنترل و نظارت و ایمنی بیشتر برنامه ریزی شده است، انتقال خواهند داد.

میرقاسم پور اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده، زائران می‌توانند بدون نیاز به اخذ روادید و به شرط ثبت‌نام در سامانه سماح و همراه با گذرنامه معتبر(حداقل 3 ماه در زمان اعزام) برای زیارت اربعین امام حسین(ع) وارد کشور عراق شوند.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۵۴ هزار سفیر سلامت در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نظری صبح یکشنبه در مراسم زنگ سلامت اظهار کرد: برای اینکه سلامت کامل جسم و روان دانش آموزان حفظ شود تمام همت خود را به کار گرفته‌ایم که برای تحقق یافتن این هدف نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها در رأس آن دانشگاه علوم پزشکی گلستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی در حوزه سلامت در دستور کار خود قرار داده‌ایم، افزود: ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی به عنوان سفیر سلامت با آموزش و پرورش گلستان همراهی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: اختصاص پکیج‌های سلامت برای دانش آموزان گلستانی یکی دیگر از برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم عقل سالم در بدن سالم است، افزود: اگر بتوانیم حوزه سلامت را تقویت کنیم شاهد جامعه‌ای سالم خواهیم بود.

کد خبر 6084132

دیگر خبرها

  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • وجود ۵۴ هزار سفیر سلامت در گلستان
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه