Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:09:28 GMT

زاهدان| ۳ شرور سابقه‌دار ایرانشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۵۸۴۲

زاهدان| ۳ شرور سابقه‌دار ایرانشهر دستگیر شد

فرماندار ایرانشهر گفت: امروز در درگیری با پرسنل انتظامی این شهرستان سه سارق سابقه‌دار به هلاکت رسیدند. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر، ابوذر کوثری اظهار داشت:  امروز در درگیری با پرسنل انتظامی این شهرستان سه سارق سابقه دار به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ایرانشهر افزود: این سارقان با سرقت مسلحانه خودروهای مردم باعث ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان شده بودند که امروز در درگیری با پرسنل انتظامی به هلاکت رسیدند.

نیروهای مسلح یمن: بدون لغو محاصره صلح ممکن نیست/ هلاکت 1000 مزدور و اسارت 2000 نفر دیگرهلاکت نظامیان سودانی در «تعز» یمن/ استفاده از سلاحی راهبردی در عملیات نجرانجزئیات انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در کرمان؛ هلاکت یک قاچاقچی‌ و کشف 3 قبضه سلاح جنگی

وی گفت: این سارقان شرور و مسلح روز گذشته یک دستگاه خودرو را  از محله زیبا شهر ایرانشهر به سرقت برده بودند، و امروز صبح نیز یک ماشین دیگر را در جاده ابتر سرقت کردند که با هوشیاری پرسنل انتظامی شناسایی که  در  تعقیب و گریز با ماموران و درگیری مسلحانه هر سه نفر کشته شدند.

کوثری گفت: از این افراد شرور دو قبضه سلاح کلاشینکف نیز کشف و ضبط شد.

فرماندار ایرانشهر با تقدیر از پرسنل انتطامی گفت: با مخلان امنیت طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد