Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ایجاد امکانات شهری متناسب با افزایش جمعیت در شهر جدید سهند، گفت: این شهر باید به سمت کیفی‌سازی توسعه شهری پیش برود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح سه مدرسه 12 کلاسه در شهر جدید سهند، این شهر را از دستاوردها و افتخارات کشور عنوان و اظهار کرد: هم‌اکنون 140 هزار نفر در این شهر ساکن بوده و نرخ رشد جمعیت در این شهر 24 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مشکلاتی هم در این شهر وجود دارد که ناشی از عدم ایجاد خدمات شهری متناسب با افزایش جمعیت بوده و امروز برای جبران این مشکلات تلاش می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در گذشته بنا به ضرورت، ساخت‌وسازهایی با سرعت در این شهر انجام شده و ایجاد خدمات شهری به آینده موکول شده است، اما در ساخت‌سازهای جدید باید به این موضوع توجه شده و به موازات ایجاد فضاهای مسکونی، فضاهای عمومی نیز ایجاد شود. 

استاندار آذربایجان شرقی، ساخت بزرگراه تبریز- سهند را مهم‌ترین خواسته ساکنان شهر جدید سهند عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری و مساعدت شرکت شهرهای جدید کشور این پروژه را تا پایان سال آماده کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از شروع واکسیناسیون و ایمن‌سازی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در استان خبر داد.

دکتر مصطفی زبردست ششم فروردین در تشریح این خبر بیان کرد: از ابتدای سال جاری طرح واکسیناسیون و ایمن سازی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در استان با استفاده از تمام توان بخش خصوصی و دولتی شروع شد.

وی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته با دفتر بهداشت و مدیریت بیمارهای دامی سازمان دامپزشکی کشور، تأمین واکسن انجام شده است و از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه طرح واکسیناسیون رایگان این تعداد دام سبک روستایی انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جزء بیماری‌های به شدت کشنده جمعیت دام سبک بوده در جهت ایمن سازی دام‌های روستایی با اخذ قرارداد خرید خدمت از بخش خصوصی و با استفاده از تمام توان بخش دولتی طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک در استان از ابتدای سال جاری شروع شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جزء بیماری‌های ویروسی به شدت کشنده جمعیت دامی بوده که در چراگاه‌های مشترک با حیات وحش قابلت انتقال به جمعیت نشخوارکنندگان حیات وحش را دارد و طی سنوات اخیر با واکسیناسیون گسترده توسط اداره کل دامپزشکی در جمعیت دام‌های سبک موردی از بیماری در حیات وحش استان گزارش نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان از کلیه دامداران استان درخواست کرد جهت ایمن سازی رایگان دام‌ها با اکیپ‌های اعزامی دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • چاپ سه‌بُعدی هر آنچه را که تصور کنید، ممکن می کند!
  • ساخت‌وسازهای خلاف در حاشیه شهر قم صفر است
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
  • تاریخ‌سازی سربازان گاز در سال ۱۴۰۲
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • نقش میکروموبیلیتی در ترویج عادات پایدار حمل‌ونقل در شهرها
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان