Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالرحمن شهنوازی ظهار کرد: به دنبال شدت بارندگی‌ها در دو هفته اخیر، 3 نفر در شهرستان‌های دلگان، سرباز و کنارک جان باختند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: محورهایی که در بارندگی‌ها مسدود شده بود، همه بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: نیز افراد آسیب دیده و گرفتار در سیلاب نیز در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با بیان اینکه کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت وارده به زیرساخت ها به ویژه بخش کشاورزی در شهرهای جنوبی استان، هستند، گفت: به زودی میزان خسارت اعلام خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مدیریت بحران سیستان و بلوچستان هلال احمر بخش کشاورزی بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان مدیریت بحران هلال احمر بارندگی شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۳ نفر بر اثر سیلاب در سیستان و بلوچستان (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های دبی شد (فیلم) سیل در عمان جان ۱۲ نفر را گرفت (فیلم) افزایش تلفات بارندگی و سیل شدید در عمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • جان باختن ۳ نفر بر اثر سیلاب در سیستان و بلوچستان (فیلم)
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد