Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@18:39:18 GMT

خداحافظی شواین اشتایگر از فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۵۹۴۶

خداحافظی شواین اشتایگر از فوتبال

باستیان شواین اشتایگر ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه‌های بایرن مونیخ و منچستریونایتد امروز خبر از خداحافظی رسمی خود از فوتبال داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باستاین شواین اشتایگر در 35 سالگی و در حالی که دو سال اخیر برای شیکاگو فایر در لیگ MLS بازی می کرد، از فوتبال بازنشسته شد. او 17 سال موفق را در دنیای فوتبال پشت سر گذاشت و امروز با انتشار یک پست در صفحه اجتماعی خود، خبر از بازنشستگی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین روزهای شواینی در بایرن مونیخ بود جایی که توانست علاوه بر کسب عناوین قهرمانی بوندسلیگا(8) و جام حذفی، سال 2013 عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست بیاورد. او با تیم ملی آلمان نیز در سال 2014 قهرمان جهان شد. شواینی همچنین در منچستریونایتد توانست فاتح جام حذفی فوتبال انگلیس شود.

شواین اشتایگر فوتبال خود را از پایه های بایرن آغاز کرد و سال 2002 به تیم اول باشگاه رسید. او تا سال 2015 در 342 بازی برای بایرن 45 گل به ثمر رساند. بین سال های 2015 تا 2017 نیز بازیکن یونایتد بود و در 18 بازی توانست یک گل به ثمر برساند. شواینی 85 بازی نیز برای شیکاگو فایر انجام داد و زننده هشت گل بود. او بین سال های 2004 تا 2016 نیز پیراهن تیم ملی آلمان را به تن داشت و در 121 بازی، 24 گل به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شواین اشتایگر فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال لاتزیو از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با دو گل یوونتوس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار برگشت تیم‌های لاتزیو و یوونتوس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم یوونتوس توانست با ۲ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم یوونتوس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ والنتین کاستیانوس با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و نیمه اول به سود لاتزیو به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ والنتین کاستیانوس با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه تیم یوونتوس را باز کند و در این بازی دبل کند.

در دقیقه ۸۳ آرکادیوژ میلیک یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد اما نتوانست فرشته نجات بیانکونری شود و بازی در نهایت بازی به سود لاتزیو به اتمام رسید.

یوونتوس در مجموع دیدار رفت و برگشت موفق شد به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه