Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@00:32:58 GMT

فرار داماد وزیر کار از ایران صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۶۳۲۱

ساعت 24- قاضی مسعودی مقام نسبت به خبر فرار هادی رضوی به خارج از کشور واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران: ظهر امروز بود که خبری با عنوان فرار هادی رضوی داماد مجرم وزیر کار به خارج از کشور در فضای مجازی دست به دست شد.

همان زمان وکیل رضوی به تکذیب این خبر پرداخت و حال مسعودی مقام قاضی پرونده رضوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید که رضوی اصلا به مرخصی نرفته و در زندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی مسعودی مقام گفت: تا آن جایی که بنده خبر دارم هادی رضوی در زندان است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ربيعي وزير كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی افزود: این مراسمات در ۱۴ بقعه متبرکه بصورت ویژه برگزار می‌شود.
وی گفت: سخنرانی، مناجات خوانی، قرآن به سر، خیمه‌های معرفت ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده، بیان احکام، برگزاری نماز جماعت و برگزاری سفره‌های ساده از مهم‌ترین برنامه‌های درحال اجرا در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام مسعودی افزود: ۳۱ مبلغ بومی استان و ۹ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در بقاع متبرکه استان مشغول فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هستند.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان گفت: با توجه به همزمانی ایام عید و ماه مبارک رمضان زمینه اسکان مسافران در بقاع متبرکه نیز فراهم شده است.

بیشتربخوانید:شهرستان رودان میزبان مهمانان نوروزی
حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات هرمزگان نیز گفت: مراسم شب‌های قدر در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • معین پنهانی و مخفیانه به ایران آمد!
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد