Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@11:14:40 GMT

کشف ۲جسد در یک بوستان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۶۴۷۴

کشف ۲جسد در یک بوستان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اداره فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین شامگاه سه شنبه با تایید این مطلب اظهار داشت: ساعت حدود ۱۷ امروز مرکز فوریتهای پلیس در تماسی کشف این اجساد را به اورژانس اسفراین گزارش داد که با اعزام نیروهای اورژانس، فوت این افراد تایید شد.

امین کشوری افزود: تاکنون هویت این افراد مشخص نشده و هنگام حضور نیروهای اورژانس در محل، چندین ساعت از مرگ آنها گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه علت فوت این افراد هنوز معلوم نیست، افزود: به علت وجود گاز پیک نیک در داخل چادر مسافرتی، احتمال گازگرفتگی دور از انتظار نیست ولی تا بررسی و اعلام نظر پزشکی قانونی، نمی توان در این خصوص علت این حادثه اعلام نظر کرد.
شنیده ها حکایت از آن دارد که این افراد از چند روز پیش در بوستان دانشجوی اسفراین در چادر مسافرتی ساکن بوده اند.
بوستان دانشجو در ورودی جنوبی شهر اسفراین و در نزدیکی دانشگاه این شهرستان واقع است. 
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
کشف جنازه ۲نفر جوان در اسفراین
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف جنازه مرد و زن جوان در داخل چادر مسافرتی در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جاوید مهری "در این خصوص اظهار داشت : در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی، مبنی بر یک مورد مشکوک در داخل پارک، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند. 
وی گفت :در بررسی های  اولیه مشخص شد که یک مرد و زن جوان در داخل چادر مسافرتی بعلت نامعلومی فوت شده‌اند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شده جنازه ها مربوط به ۳ روز قبل بوده است، گفت : بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شده‌اند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در دست بررسی است. 
فرمانده انتظامی اسفراین افزود : با حضور بازپرس و مقام قضایی اجساد جهت تحقیقات تکمیلی و بررسی دقیق به پزشک قانونی منتقل شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علوم پزشکی مرگ فوت گاز دانشجو جنوب شرقی پلیس آگاهی پزشک پلیس آگاهی جنوب شرقی دانشجو علوم پزشکی کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان دریافتند که اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری کرده‌اند.این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی، یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک که در معده هر سه متهم انباری شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل
  • می‌توان با بررسی سطح بینایی، زوال عقل را ۱۲ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • یک خبر جدید درباره داروی معروف کاهنده قند خون
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین