Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@23:32:15 GMT

سری آ چشم انتظار زلاتان!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۶۸۶۴

سری آ چشم انتظار زلاتان!

خبرگزاری میزان- زلاتان، ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی احتمال بازگشت به سری آ را رد نکرد. تاریخ انتشار: 05:25 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۹۷۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  زلاتان هنوز و در سن ۳۸ سالگی نیز از آمادگی خوبی برخوردار بوده و در لیگ ایالت متحده خوش می‌درخشد.

 این ستاره جنجالی در حاشیه مراسم رونمایی از مجسمه زلاتان در مالمو، مدعی شد هنوز هم از بسیاری از بازیکنان شاغل در سری آ بهتر بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان گفت: من می‌دانم که هنوز هم می‌توانم در ایتالیا و سایر کشور‌ها بدرخشم. من بهتر از بسیاری از بازیکنانی که الان در ایتالیا بازی می‌کنند هستم. قرارداد من در ماه دسامبر به پایان می‌رسد نمی‌دانم بعد از آن چه خواهد شد.

من از دیدن شرایط این میلان بسیار ناراحت هستم، زیرا از نظر نتایج و سرمایه گذاری میلان باید در صدر باشگاه‌ها باشد. بهترین بازیکنان جهان باید در میلان بازی کنند، اما در حال حاضر این طور نیست. میلان باید سرمایه گذاری کند و در غیر این صورت آن‌ها به جایی نمی‌رسند، زیرا شما به طور رایگان کیفیت دریافت نمی‌کنید.

یوونتوس عملکرد خوبی داشته و آن‌ها به دلیل ترکیب تیمشان نماد فوتبال ایتالیا در جهان هستند. اینتر هم خوب کار می‌کند، آن‌ها مربی خوبی به نام آنتونیو کونته دارند و به سختی به یوونتوس فشار می‌آورند. تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند، اما آن‌ها در همان سطح یوونتوس نیستند، اما اینتر کمی عقب‌تر است.

ناپولی؟ من با کارلو آنچلوتی رابطه خوبی دارم و او هم یک سرمربی بزرگ و هم یک شخصیت خوب است. من خوش شانس بودم که ابتدا کارلتو را شناخته و بعد با او همکاری کردم. متاسفم که این دوره همکاری فقط یک سال به طول انجامید و می‌خواستم بیشتر با آنچلوتی کار کنم، زیرا این دوره فوق العاده‌ای از حرفه من بود و به اعتقاد من برای او نیز اینگونه بود.

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سری آ دنیای فوتبال زلاتان ستاره فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد