Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@10:55:14 GMT

سرقت هالیوودی دزدان از طلافروشی تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۶۹۷۹

سرقت هالیوودی دزدان از طلافروشی تهران

عقربه‌ها ساعت یک ظهر یک شنبه ۷ مهر امسال را نشان می‌داد که سامانه «مها» کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس به صدا در آمد و همین کافی بود تا ماموران از سرقت از یک مغازه طلافروشی مطلع شوند.

به این ترتیب، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به مغازه طلافروشی اعزام شدند و با حضور در محل با صحنه عجیبی روبرو شدند.

دزدان از مسیر ساختمان‌های کناری خود را به پشت بام مغازه طلافروشی رسانده بودند و با سوراخ کردن سقف قصد ورود به مغازه را داشتند که آژیر مغازه فعال شده و با توجه به این که این مغازه طلافروشی به سامانه مها متصل بوده است خیلی زود ماموران از تصمیم دزدان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دزدان با اطلاع از فعال شدن آژیر طلافروشی قبل از حضور ماموران پا به فرار گذاشته اند که تحقیقات برای دستگیری عاملان این سرقت نافرجام دردستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران با اعلام این خبر گفت: کلیه صنوف طلافروشی و جواهرفروشی برای حفاظت از اموال خود باید به سامانه «مها» مرکز هدایت الکترونیکی متصل شوند تا دزدان در اجرای نقشه شان ناکام بمانند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت جوادیه تهران طلافروشی سامانه مها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری" میرزا کوچک خان" متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در شهر مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد گفت: ماموران کلانتری میرزا کوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده بلوار مفتح جوانی سیاهپوش را که با مشاهده خودروی پلیس سعی در مخفی کردن خود در میان خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان را داشت، مشاهده کرده و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مظنون به سرقت به محض نزدیک شدن خودرو پلیس پا به فرار گذاشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از محل 2 دستگاه کامپیوتر خودرو مسروقه کشف شد.

سردار نگهبان تصریح کرد: همزمان با انتقال متهم به کلانتری با توجه به گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو شامل؛ 3 عدد باتری، 2 عدد ضبط و پخش، 4 عدد جک، 2 جفت باند و تعدادی کیف حاوی مدارک خودرو را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم 24 ساله که 4 فقره سرقت در پرونده اش دارد، در بازجویی های علمی پلیس و مواجهه با تعدادی از تصاویر به‌دست آمده از دوربین های مداربسته به 50 فقره سرقت شبانه در محدوده بلوار مفتح، وحید، میرزاکوچک خان، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی و فروش اموال مسروقه به چند مالخر اعتراف کرد.  

سردار نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه