Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@17:43:37 GMT

حیوان وحشی به یک آرایشگاه زنانه حمله کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۷۰۰۲

حیوان وحشی به یک آرایشگاه زنانه حمله کرد

حمله ناگهانی گوزن به داخل یک آرایشگاه ترس و دلهره به جان مشتریان انداخت.

به گزارش شریان نیوز،اتفاقی ترسناک و وحشتناک در یکی از آرایشگاه های نیویورک رسانه ای شد.

ویدیو منتشر شده از این حادثه نشان می دهد که آرایشگر و مشتری مشغول کار در سالن بودند که ناگهان گوزن با شکستن شیشه پنجره ناگهان وارد سالن زیبایی شد و ترس و دلهره بین مشتریان و آرایشگران به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیو صحنه شکستن شیشه و پریدن گوزن را به تصویر کشیده است.

پس از تماس صاحب سالن با اداره پلیس و امداد و نجات ماموران فورا در محل حضور یافتند و پس از کنترل کردن گوزن حیوان بیچاره را به باغ وحش منتقل کردند.

به گفته ماموران باغ وحش، گوزن از جنگل فرار کرده بود و به خاطر این که راهش را گم کرده بود به سمت آرایشگاه حمله کرد تا پناهگاه داشته باشد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد

پس از آنکه برخی رسانه‌ها ادعا کردند تروریست‌هایی که در حمله به سالن کنسرت در حومه مسکو نقش داشته‌اند، از برنامه پیام‌رسان تلگرام برای عضوگیری استفاده کرده‌اند، کرملین از مالک این برنامه خواست که بیشتر مراقب باشد.

به گزارش رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای مسدود کردن تلگرام ندارد، اما انتظار توجه بیشتری از پاول دوروف دارد. 

گفتنی است، تلگرام اکنون در دبی مستقر است و مالک آن تابعیت دوگانه اماراتی-فرانسوی دارد. نشریه فوربز ثروت دوروف را ۱۵.۵ میلیارد دلار تخمین زده است. 

حمله تروریستی روز جمعه در روسیه تا کنون ۱۴۳ کشته بر جای گذاشته است. مهاجمان طی این حمله به صورت همزمان سالن کنسرت شهر کروکوس در حومه مسکو را آتش زده و شروع به تیراندازی کردند.

سرویس اطلاعات روسیه تعدادی مظنون را در رابطه با این موضوع دستگیر کرده است. روز یکشنبه، چهار نفر از این افراد در دادگاه مسکو حضور یافته و پس از تفهیم اتهام، به جرم خود اعتراف کردند. دادگاه مسکو اعلام کرد این افراد که همگی شهروند تاجیکستان هستند، تا ۲۲ مه در بازداشت موقت نگهداری خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی شده از یک منزل مسکونی در رشت
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟ (+عکس)