Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم کنفرانس بین‌المللی «اقتصاد جهانی و تحریم‌ها» را امروز ۱۷ مهرماه در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنفرانس بین المللی «اقتصاد جهانی و تحریم‌ها» به همت مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری تا دقایقی دیگر در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا (س) آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این رویداد کمک به توسعه دانش و پژوهش در حوزه اقتصاد با تاکید بر موضوع تحریم‌ها در کشور و ارائه راهکار‌های عملی در این حوزه است و برگزاری آن می‌تواند فرصتی برای کلیه پژوهشگران، اساتید و دانشجویان باشد که با ارائه مقالات و دستاورد‌های پژوهشی خود در جهت کمک به اعتلاء و پیشرفت کشور و مقابله موثر با تحریم‌ها گام بردارند.

در این کنفرانس بین‌المللی که قرار است طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ مهرماه ۹۸) برگزار شود، نشست‌هایی درحوزه اقتصادی، حقوقی، سیاسی، اجتماعی برگزار خواهد شد که مسائل مربوط به تحریم‌ها را مورد بررسی قرار خواهند داد.

در مراسم افتتاحیه این کنفرانس، مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا (س)، مسعود صدری نسب رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم و حسین راغفر عضو دبیر علمی همایش سخنرانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا س تحریم ایران وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در این کنفرانس ۱۸۰ مقاله عرضه شده است که این مقالات از ۱۵ کشور ارائه و ۴۸ درصد آن پذیرفته شده است.

احمد کشاورز افزود: مقالات یاد شده در عرصه‌های مختلف مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ارائه شده است.

وی بیان کرد: عمده مقالات از دانشگاه تهران و سپس از دانشگاه خلیج فارس است که در مباحث برق، کامپیوتر، مهندسی بخش‌های گوناگون است که داوران در حال انتخاب مقالات برتر برای معرفی و تجلیل هستند.

کشاورز، مدت برگزاری این کنفرانس را ۲ روز اعلام و خاطرنشان کرد: کاربردهای هوش مصنوعی و علوم داده در حوزه‌های مختلف و در نظر گرفتن اهمیت هوش مصنوعی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر باعث شده این کنفرانس برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد خبر 6085729

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور