Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی ساری با اشاره به اینکه اعضای این کمیسیون با تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه موافقت کردند، اظهار کرد: در این جلسه، طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در کلیه استانها و شهرستانها همانند تهران در دستور کار قرار گرفت و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری در خصوص ابهام صورت گرفته برای کارکنان بانک که حتی موجب برخی اعتراض ها از سوی آنان در فضای مجازی شده است، تصریح کرد: این طرح شامل همه مراکز اداری است و ما در آن هیچ اداره و سازمانی از جمله بانک ها را مستثنی نکرده ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در صورتی که برای مثال بانک ها تعطیل نباشد این تعطیلی قطعا با ابهاماتی مواجه خواهد بود و خانواده ها را سردرگم می کرد. نمی شود که به گونه ای قانون مصوب کرد که بخشی از جامعه تعطیل و بخشی دیگر پنج شنبه ها سرکار باشند.

وی در خصوص اجرایی شدن این طرح نیز گفت: این طرح باید در صحن علنی مجلس مصوب و به تائید شورای نگهبان برسد برای همین نمی توان زمانی را برای اجرایی کردن آن در نظر گرفت.

بر اساس این مصوبه کمیسیون، ساعات کار اداره ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷ خواهد بود و ساعت کار مراکز آموزشی نیز از ۸:۳۰ آغاز خواهد شد و ساعات پایان کار آنان در اختیار خودشان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه صحن علنی مجلس قانون مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند