Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سیاوشی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون شرایط تیم برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک توکیو و تدارکات تیم، گفت: اردوهای خوبی را در این مدت داشتیم و با بدن های آماده ای که داریم راهی قطر شده ایم تا آخرین تمرینات و برنامه های تدارکاتی مان را قبل از مسابقات دنبال کنیم.

وی در مورد رقبای تیم ملی در این رویداد هم خاطرنشان کرد: رقیبان ما در مسابقات انتخابی رقیبان سنتی و دیرینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کویت چند سالی در هندبال نبود و در حال حاضر هیچ شناختی روی این تیم نداریم. بحرین و کره نیز رقیبان دیرینه ما در هندبال هستند. مطمئنا هم بازی سختی با آنها داریم و هم بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود.

سیاوشی در مورد تدارکات تیم ملی نیز بیان کرد: بازیهای خوبی را در اصفهان برگزار کردیم که هم به ما و هم به تیم جوانان کمک کرد. قرار است در قطر ضمن برپایی اردو، چند بازی تدارکاتی با تیم های ملی و باشگاهی این کشور داشته باشیم که این مسئله کمک زیادی به بالا بردن سطح آمادگی ما خواهد کرد.

وی که یک دوره تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی نکرده بود پیرامون شرایط تیم ملی هم گفت: در این مسابقه همه بازیکنان لژیونر نیستند و همین مسئله باعث شده بچه ها در تمرینات و برنامه های تدارکاتی فشار زیادی را تحمل کنند. تیم جوان شده و بچه ها انگیزه زیادی برای موفقیت دارند و دوست دارند خود را نشان دهند تا روزی بتوانند لژیونر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان کشورمان روز یکشنبه ۱۵ مهرماه تهران را به مقصد دوحه قطر برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی و در نهایت حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ ترک کرد. 

کد خبر 4740208

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات انتخابی المپیک قطر تیم ملی هندبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران جام حذفی فوتبال کشور باشگاه پرسپولیس کاراته لیگ جهانی کاراته وان آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»