Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از ساختمان شماره ۲ فدراسیون بازدید کردند. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، روز گذشته رحمتی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و غلامرضا شعبانی‌بهار از ساختمان شماره 2 فدراسیون تیراندازی با کمان واقع در ضلع شمالی مجموعه ورزشی آزادی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این بازدید معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه با توضیحات کارشناسان مربوطه در جریان روند ساخت و ساز و ایمن سازی این پروژه قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید رحمتی از آکادمی تیراندازی با کمان که هفته گذشته توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شده بود نیز دیدن کرد. همچنین وی در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حضور یافت و تمرینات کمانداران کشورمان را از نزدیک مشاهده کرد.

در انتهای این بازدید مقرر شد جلسه‌ای با حضور کریمی مدیر عامل شرکت توسعه جهت تصمیمات نهایی انجام پروژه ساختمان شماره 2 فدراسیون تیراندازی برگزار شود.

قرار است در ساختمان شماره 2 فدراسیون تیراندازی با کمان، خوابگاه برای کمانداران کشورمان ساخته شود.

اعلام زمان برگزاری اردوی تیم‌های ملی تیراندازی با کمان و پاراتیراندازی با کمان

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حسین لاری کمان گفت: نیمه دوم پارسال جوجه رزی در استان با ۲۲ میلیون قطعه افزایش درمقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن، به ۸۹ میلیون قطعه رسید.

وی همچنین گفت: فرودین امسال نیز ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان داشتیم که در مقایسه با فرودین پارسال که ۱۱ میلیون قطعه بود، ۲۶ درصد بیشتر شد.

لاری کمان افزود: تامین و عرضه نهاده باکیفیت که ضریب تبدیل را بالا بُرد و همچنین پشتیبانی از تولیدکننده را، می‌توان عامل این افزایش دانست.

وی، خرید مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برنامه ریزی برای خرید مرغ زنده به قیمت هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان را نیز از اقدامات کمکی، تشویقی و ترغیبی برشمرد.

استان گلستان پس از تهران، تولیدکننده عمده گوشت مرغ مصرفی کشور است.

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی