Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:42:42 GMT

تجمع ساکنان کرانه باختری در حمایت از اسرای فلسطینی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۷۵۶۴

تجمع ساکنان کرانه باختری در حمایت از اسرای فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ساکنان یکی از شهرهای کرانه باختری در حمایت از اسرای فلسطینی تجمع برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، ساکنان شهر طولکرم در کرانه باختری اقدام به برگزاری تجمع همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی کردند.

در این تظاهرات صدها شهروند فلسطینی از جمله خانواده های اسرای فلسطینی و نمایندگان نهادهای مردمی و رسمی و گروه های فلسطینی مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار حمایت از اسرای فلسطینی به ویژه آنانکه دست به اعتصاب غذا زدند، شدند و تاکید کردند که فعالیت های مردمی در حمایت از اسرا باید گسترده تر شود.

کد خبر 4741449

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین کرانه باختری رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ سوریه عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ترکیه فلسطین ایران افغانستان روسیه جنگ 2015 یمن اوکراین فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، عناصر متجاوز صهیونیست به اردوگاه بلاطه واقع در نابلس و شهر بیت لحم یورش بردند.

در جریان این حمله‌ها، نظامیان صهیونیست تعدادی از شهروندان فلسطینی از جمله نوجوانان را بازداشت کردند. اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی نیز بامداد امروز شاهد حمله گسترده عناصر متجاوز بوده است.

نظامیان صهیونیست به شهر جنین نیز حمله کردند. نیروهای مقاومت مستقر در این شهر در جریان یورش عناصر صهیونیست با آنها درگیر شدند.

همچنین وقوع درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و عناصر صهیونیست در اردوگاه الدهیشه واقع در بیت لحم گزارش شده است.

نظامیان صهیونیست به همراه تجهیزات جنگی خود به اردوگاه قلندیا در جنوب شهر رام الله و همچنین محله سطح مرحبا در شهر البیره یورش بردند.

خانه‌های فلسطینی‌ها در محله نزال در شهر قلقیلیه و منطقه کفر عقب واقع در شمال قدس اشغالی نیز شاهد این حمله عناصر متجاوز بوده است.

پیش از این جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای و با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه از جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری خواسته بود سطح رویارویی و مقابله خود را با نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست افزایش دهند.

کد خبر 6079439

دیگر خبرها

  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری
  • روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات طوفانی ایران
  • دولت رام الله جنایت‌های شهرک نشینان را محکوم کرد
  • تحلیلگران: اسرائیل از شهرک‌نشین‌ها برای تخلیه کرانه‌باختری از فلسطینی‌ها استفاده می‌کند
  • عضو ارشد حماس: اسرائیل در پی کوچاندن فلسطینی ها از کرانه باختری به اردن است
  • صهیونیست‌ها نظامیان بیشتری به کرانه باختری می‌فرستد
  • نبرد سنگینی در کرانه باختری جریان دارد +فیلم