Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی با سلاحی که در کشور طراحی و تولید شده به برکت خون شهداست و به معنای واقعی جمله حضرت امام راحل مبنی بر این که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» ثابت شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان شامگاه سه‌شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره 23 هزار شهید استان اصفهان، شهدای گمنام و شهدای دانشجو اظهار داشت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت از پیروان حقیقی حضرت سیدالشهدا (ع) بودند و امروز هر آن چه افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای ملت بزرگ ایران است به برکت شهدای عزیزی است که درس ایثار و شهادت را از حضرت امام حسین (ع) گرفتند و در رکاب امام حاضر شده و امروز نیز در رکاب پیرو راستین حضرت امام، مقام معظم رهبری در حال جان‌فشانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز برای راهپیمایی بزرگ اربعین در حال آماده شدن هستیم و این حرکت عظیم میلیونی مشت محکمی را بر دهان استکبار و یاوه‌گویان داخلی و خارجی می‌زند و علی‌رغم همه خباثت‌ها در چند روز اخیر برای ایجاد اختلاف میان ملت بزرگ ایران و عراق به کوری چشم دشمنان امسال نیز راهپیمایی اربعین با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در زمان آغاز جنگ ملت ما اعم از نیروهای مسلح، مردم و سپاه و بسیج هیچ آمادگی برای مقابله با دشمن نداشت و صدام با پشتیبانی‌هایی که از آمریکا و استکبار جهانی داشت به دنبال فتح تهران در طول یک هفته بود تا اهداف خود را در کشور عملی کند که  از اهداف شوم خود ناکام ماند.

وی ادامه داد: امروز دنیا شاهد عظمت ملت و عظمت نیروهای مقتدر مسلح ایران است و مظلومیت انقلاب ما در جنایات متحمل شده برای دنیا ثابت شده است. پس از این که آمریکا و دست نشانده‌هایش از صدام قطع امید کردند خودش دست به کار شد و جنایت‌هایی را در نقاط مختلف کشور انجام داد که منجر به شهادت چند تن از افراد مخلص نظام مانند شهید نادر مهدوی شد.

سردار شیروانیان خاطرنشان کرد: به لطف الهی و به لطف ایثارگری رزمندگان ما، هیبت آمریکا شکسته شد و به این نتیجه رسیدند که با ملت ایران که مردم آن همه زندگی خود را در راه اسلام در کف دست گذاشته و هیچ هراسی از اقدامات دشمن ندارند، قدرت مقابله ندارد.

وی گفت: 8 سال دفاع مقدس را بدون این‌که حتی سانتی‌متری از خاک ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد به خوبی پشت سر گذاشتیم و پیروزمندانه از این 8 سال عبور کردیم و برای تداوم انقلاب و آرمان‌های امام راحل در جهت زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) آب‌دیده و آماده شدیم.

مشهد| باید از پرداخت کلیشه‌ای هنری به دفاع مقدس پرهیز کرد"آبادان یازده 60" محصول جدید اوج در حوزه دفاع مقدسیادداشت| دفاع مقدس آغاز اقتدار ایران بعد از 200 سال

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: زمانی که داعش در 40 کیلومتری بغداد بود و همه مسئولان عراقی به این نتیجه رسیده بودند که باید فکر فرار و جای امن داشته باشند، سرلشکر سلیمانی فرزند دلاور این ملت به همراه چند تن از فرماندهان لشکر بدر در دوران دفاع مقدس خط مقدم اولیه را تشکیل داد و از سقوط بغداد جلوگیری کرد و روحیه را به ملت عراق برگرداند. امروز وحدت میان شیعیان عراق و ایران باعث شده است که دشمنان را از ایجاد اختلاف میان 2 کشور نا امید کند که نمونه آن در راهپیمایی اربعین مشهود است.

وی اظهار داشت: در کشور سوریه نیز که داعش در آستانه فروپاشی شهر دمشق قرار داشت این شهید همدانی بود که با پیشنهادی مبنی بر استفاده از جوانان داوطلب سوری و تشکیل بسیج مردمی این کشور را متحول کرد. شهید همدانی با سازمان‌دهی 3 هزار بسیجی در سوریه از سقوط دمشق جلوگیری کرد و در ادامه بسیج مردمی کشور سوریه گسترش یافت و علی‌رغم حمایت‌های بسیار زیاد از داعش به برکت روحیه بسیجی حرم حضرت زینب (س) به خوبی محافظت شد و پس از 5 سال مقاومت، دشمن به اهداف خود نرسید و امروز کشور سوریه با جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم امنیتی پیدا کرده است که مردم به زیارت حرم حضرت زینب (س) مشرف می‌شوند.

سردار شیروانیان گفت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی با سلاحی که در کشور طراحی و تولید شده است به برکت خون شهدا است و به معنای واقعی جمله حضرت امام راحل مبنی بر این که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» در عمل ثابت شد و قدرت نظامی آمریکا پوچ و خالی است.

وی بیان کرد: امروز در قبال توقیف کشتی انگلیسی هیچ امتیازی به این کشور واگذار نمی‌شود و همه این پیروزی‌ها به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا ولایت و دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود

فرمانده تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان به آمادگی نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و گفت: هر دستی را که بخواهد به سمت این کشور دراز شود، بدون تردید قطع خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم زنجان، سرهنگ محمدعلی بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: ارتش دلار جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره در خدمت انقلاب چه در دوران جنگ و چه در دوران بعد از دفاع مقدس بوده و خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه کرده است.

وی ادامه داد: تیپ ارتش زنجان هم در دوران دفاع مقدس حضور پررنگی داشته و بیش از 700 شهید تقدیم انقلاب کرده است، البته بعد از آن هم این تیپ، در تمامی حوادث طبیعی اعم از زلزله‌ها و سیل‌ها حضور پیدا کرده است و همچنان هوانیروز آن کمک حال کادر درمان است. اخیراً یک کودکی که در شهرستان ماهنشان قطع عضو شده بود با بالگرد ارتش به قزوین و سپس به تهران منتقل شد و خوشبختانه پیوند عضو قطع شده با موفقیت صورت گرفت.

فرمانده تیپ 216 ارتش زنجان با بیان اینکه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های بسیار متنوعی در این ایام برگزار شده است، گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری انواع مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن، غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان بیمارستان ارتش (28 و 29 فروردین)، دیدار با نماینده ولی فقیه جهت تجدید با بیعت با مقام معظم رهبری بخشی از این برنامه‌ها بوده است.

وی از کاشت 2 هزار اصله نهال در اسفند سال گذشته خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال در راستای فرامین مقام معظم رهبری انجام شده است چرا که ارتش همواره خود را مطیع امر ولایت می‌داند؛ کاشت این درخت‌ها با نیت نام مطهر شهدا صورت گرفته است.

بیرانوند به اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و گفت: سیلی محکم سپاه در قالب عملیات وعده صادق، به رژیم صهیونیستی، سبب خوشحالی ملت ایران شد و دشمنان بدانند که نیروهای مسلح تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا، از تمامیت ارضی کشورمان جانانه دفاع می‌کنند و هر دستی را که بخواهد به سمت این کشور دراز شود، بدون تردید قطع خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود