Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرتضی سلطانی سرمربی تیم تکواندوی پاس قوامین گفت: با سه چهار بازیکن دهه هشتادی جوایز هفته دوم را درو کردیم و این نکته بسیار مثبتی است. تاریخ انتشار: 08:44 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۷۸۳

مرتضی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص نتایج تیم پاس قوامین در دو هفته ابتدایی لیگ تکواندو اظهار داشت: خداراشکر شروع خوبی داشتیم و فکر می‌کردم کار برای ما سخت‌تر از این باشد، اما همه چیز عالی بود و با دو پیروزی مقابل کانون تکواندوکاران مهاجر و مس کرمان استارت موفقی در لیگ زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لطف خدا و تلاش بچه‌ها باعث شد در هفته دوم هم من بهترین مربی شوم و هم نیما مهرعلی بهترین بازیکن شود. با سه چهار بازیکن دهه هشتادی جوایز هفته دوم را درو کردیم و این نکته بسیار مثبتی است.

سرمربی تیم تکواندوی پاس قوامین ادامه داد: ما همیشه با بازیکن‌سازی به تکواندو خدمت کردیم و امسال هم سیاست تیم پاس این است با استفاده از بازیکنان متولد ۱۳۸۰ و ۱۳۸۱ چند چهره مستعد به تکواندوی ایران معرفی کند. ضمن اینکه برای ایستادن روی سکو هم ناامید نیستیم، چون جوانان خوبی داریم.

سلطانی در واکنش به این سوال که چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند تصریح کرد: شهرداری ورامین با توجه به مهره‌هایی که دارد شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و سخت است تیمی بتواند جلوی آنها را بگیرد. برای رتبه دوم تا چهارمی هم ما (پاس قوامین)، دانشگاه آزاد و کن مدعی هستیم و باید ببینیم تا پایان فصل شرایط چطور پیش می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو مرتضی سلطانی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا