Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۳۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات معلمان حق‌التدریسی فراهم و دستور تخصیص ۱۰۰ درصدی آن به خزانه صادر شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتی با انتشار تصویر نامه 10 روز پیش خود درخصوص صدور دستور پرداخت مطالبات حق التدریس سال 97 معلمان شاغل نوشت:

«از ابتدای سال همکارانم در سازمان برنامه و بودجه در تلاش بودند هر چه سریعتر منابع لازم برای پرداخت مطالبات #حق‌التدریس_معلمان را تأمین کنند، بالاخره پس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، 10 روز پیش 3700 میلیارد ریال اعتبار این امر فراهم و دستور تخصیص 100 درصدی آن به خزانه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,77/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدباقر نوبخت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی اسلامی گفت: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته موفق شدیم 1800 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌ اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از 2100 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: 12 هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و 6690 میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین 2600 میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و 630 میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از 21 هزار میلیارد پرداخت شد.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه کرد: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود