Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دوستعلی حیدری از کمک 414 میلیونی مردم شهرستان آبیک به جشن عاطفه ها و تداوم این طرح خبر داد.
دوستعلی حیدری رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها در شهرستان آبیک با مشارکت پرشور شهروندان در دو مرحله انجام شد،اظهار داشت: ضمن تشکر از مشارکت فعال مردم شریف شهرستان آبیک در مرحله ی اول جشن عاطفه ها حدود 280 میلیون تومان کمک های نقدی و کالا در تاریخ های هفتم و هشتم شهریور ماه جمع آوری گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: همچنین در مرحله دوم که در مدارس برگزار شد که از 10 مهرماه آغاز شده و تاکنون 134 میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری گردیده و این کار هنوز در مدارس در حال انجام است.
 حیدری تاکید کرد: کمک های دریافت شده از دانش آموزان در مدارس شهرستان به دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس تحویل داده می شود.
 رئیس کمیته امداد آبیک در ادامه وی افزود: همچنین 500 بسته لوازم التحریر با کمک خیرین خریداری و تمامی دانش آموزان تحت پوشش و اقشار نیازمند تحویل داده شده است.
 حیدری اضافه کرد: 200بسته دیگر نیز در این هفته خریداری شده و در طول سال به دانش‌آموزان و نیازمندان شهرستان تحویل خواهیم داد.
 وی در ادامه  اظهار داشت: سه خدمت برای مددجویان دانش آموز تحت پوشش از سوی کمیته امداد انجام می گیرد که یکی هزینه پوشاک و دیگری هزینه کتب درسی و سومین خدمت هزینه تحصیلی برای این افراد می باشد که به هر نفر بطور متوسط 200 هزار تومان تعلق می گیرد.
 وی در پایان اظهار داشت: طرح نسیم همدلی 4 نیز با مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان در حال پیگیری و جمع آوری کمک ها می باشد که آنها نیز به دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس

کوهگرد معاون شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: طرح سفیران سلامت دانش آموزی با هدف توانمندسازی دانش آموزان برای خودمراقبتی و انتخاب سبک زندگی سالم در مدارس اجرا می‌شود. 

او افزود: دانش‌آموزان در این طرح در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم را از طریق مراقبین سلامت دریافت می‌کنند و اطلاعات خود را در اختیار خانواده و هم سالان خود قرار می‌دهند. 

میرزایی مدیر مدرسه شهید دهستانی بافق گفت: همزمان با هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد تا دانش آموزان با غذای سالم و ناسالم آشنا شوند. 

او افزود: سفیران سلامت مدرسه این وظیفه را دارند تا موراد بهداشتی در حوزه جسم و روح را به دیگر دانش آموزان آموزش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد