Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:37:21 GMT

احتمال حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۸۳۱۰

احتمال حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد ممکن است هدایت تاتنهام را برعهده بگیرد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که اخیراً بارها از علاقه‌اش برای بازگشت به عرصه مربیگری سخن گفته بود، علاقه‌مند است هدایت تیمی در لیگ برتر انگلیس را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، در صورتی که مدیران باشگاه تاتنهام اقدام به اخراج مائوریسیو پوچتینو کنند، ممکن است به مورینیو پیشنهاد سرمربیگری اسپرز را بدهند، این در حالی است که رئال مادرید نیز در صورت قطع همکاری با زین‌الدین زیدان، آقای خاص را به عنوان گزینه سرمربیگری خود در نظر دارد.

پوچتینو که فصل گذشته موفق شد تاتنهام را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش ببرد، عملکرد تیمش در رقابت‌های فصل جاری همراه با فراز و نشیب بوده است. شکست تحقیرآمیز 7 بر 2 خانگی تاتنهام مقابل بایرن مونیخ در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که به دنبال آن باخت 3 بر صفر در خانه برایتون در هفته هشتم لیگ برتر هم برای این تیم رقم خورد، شایعه احتمال اخراج مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی را برسر زبان‌ها انداخته است.

مورینیوی 56 ساله پس از اخراج از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، نزدیک به یک سال است که هدایت تیمی را برعهده نداشته است. سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و اینتر که بارها اعلام کرده منتظر فرصت مربیگری مناسبی است، گفته می‌شود از ماه مِی تا سپتامبر تاکنون پیشنهاد باشگاه‌هایی همچون موناکو، لیل، ولفسبورگ، شالکه و میلان را رد کرده است. در تازه‌ترین مورد هم حضور او را روی نیمکت المپیک لیون نسبت داده‌اند.

مورینیو و ونگر؛ در بین گزینه‌های جانشینی سیلوینیو در لیون

این سرمربی پرتغالی که در حال حاضر به عنوان کارشناس و مفسر با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» همکاری می‌کند، در حال یادگیری زبان آلمانی است و این شاید نشانه‌ای از علاقه وی به مربیگری در بوندس‌لیگا باشد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تاتنهام رئال مادرید منچستریونایتد ژوزه مورینیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام رئال مادرید منچستریونایتد ژوزه مورینیو تاتنهام رئال مادرید منچستریونایتد ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی پیشین تیم پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد وی ، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

 بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. 

گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری