Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:05:47 GMT

مسابقات شنای کارمندان دولت در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۸۳۵۷

مسابقات شنای کارمندان دولت در قزوین برگزار شد

در این مسابقات ۸۰ شناگر طی ۲ روز در ۲ ماده ۶۶ متر کرال سینه و ۶۶ متر قورباغه در پنج رده سنی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان رقابت‌ها در ماده ۶۶ متر کرال سینه در رده سنی زیر ۳۰ سال پویا جلیلوند از تامین اجتماعی، محمد باقر درویشوند از اداره فناوری اطلاعات و حسین ساوه از پارک علم و فناوری، در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال میلاد میر حسینی از تامین اجتماعی،  منصور مقامی از اداره کل راه و شهرسازی و مصطفی رضایی از اداره کل راه و شهر سازی، در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال حمید رضا ململی، حامد برخورداری و جواد یار بیگی از آتش نشانی، در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال بهروز کریمی، محمود رفیعی از تامین اجتماعی و مرتضی علیخانی از اداره کل اقتصاد و دارایی و در رده سنی ۴۵ سال به بالا سید علیرضا خوانساری از علوم پزشکی، مهدی خلیلی تبریزی از تامین اجتماعی و نادر کوچکعلی از آب و فاضلاب شهری مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده ۶۶ متر قورباغه رده سنی زیر ۳۰ سال پویا جلیلوند از تامین اجتماعی و حسین ساوه از پارک علم و فناوری، در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال میلاد میر حسینی از تامین اجتماعی، منصور مقامی از اداره کل راه و شهرسازی و پویا نوری از اداره کل راه و شهرسازی، در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال حمیدرضا ململی، حسین مبارک آبادی و جواد یار بیگی از آتش نشانی، در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال محمد فرحی از اداره کل دامپزشکی،  بهروز کریمی از تامین اجتماعی و امیر خاکپور از بانک ملت و در رده سنی ۴۵ سال به بالا مهدی خلیلی از تامین اجتماعی، مهدی بنایی از اداره کل راه و شهر سازی و محمد شاه باقی از سازمان جهاد کشاورزی اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان نیز در ماده ۶۶ متر آزاد گروه سنی ۲۶ تا ۳۰ سال آیناز لشگری از نظام مهندسی، عسل خسرو نژاد از تامین اجتماعی و نیلوفر رحمانی از اقتصاد و دارایی، در گروه سنی ۳۱ تا ۳۴ سال راضیه پیر محمد از  آب منطقه ای، در گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ سال آیدا کوشیار از آموزش و پرورش، آذر کیال از دارایی و مژگان چایچی از تامین اجتماعی و در گروه سنی ۴۰ سال به بالا عطیه رزازی،  مولود رحمنی از علوم پزشکی و فاطمه خمسه از راه و شهرسازی به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.

در رشته ۶۶ متر قورباغه در گروه سنی ۲۶ تا ۳۰ سال آیناز لشگری از نظام مهندسی،  عسل خسرو نژاد از تامین اجتماعی و نیلوفر رحمانی از اقتصاد و دارایی، در گروه سنی ۳۱ تا ۳۴ سال راضیه پیر محمد از آب منطقه ای، گروه سنی  ۳۵ تا ۳۹ سال آیدا کوشیار از آموزش و پرورش، آذر کیال از دارایی و سمیه خدا بخشی از صنعت و معدن و در گروه سنی بالای ۴۰ سال مولود رحمنی،  عطیه رزازی از علوم پزشکی و فاطمه خمسه راه و شهرسازی به مقام‌های برتر دست یافتند.

۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان قزوین شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد تخلفات مالی کارمندان

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت منعقد شد.

به گزارش ایسنا، وزارت اقتصاد اعلام کرد: کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته‌اند به عنوان اشخاص پرریسک، تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت‌های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت و از طرف دیگر اشخاص مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی  شده‌اند از طرف مرکز اطلاعات مالی به هیات‌عالی نظارت بر تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش‌تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت، تفاهم‌نامه‌ همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر، دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال ۱۴۰۲ منعقد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه شناسایی کامل‌تر و دقیق‌تر و همچنین رسیدگی موثرتر به جرایم و تخلفات کارکنان دولت در ارتباط با مفاسد مالی و پولشویی است که از طریق تبادل اطلاعات کارمندان دولت که مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی هستند انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رصد تخلفات مالی کارمندان
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • پاکستان هند را به حمایت از طالبان متهم کرد ؛ دهلی نو طالبان را تامین مالی می کند
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • بیش از ۹۰ درصد کارفرمایان ما کارگران دیروز هستند / تصمیم گیری‌ها در سازمان تامین اجتماعی در محیط سالم و شفاف اتخاذ شود
  • حضور شمس آذر در لیگ برتر منجر به افزایش نشاط اجتماعی شد
  • «دولت قادر به کنترل نرخ ارز نیست؛ چرا حقوق بگیران باید زیر فشار تورم باشند؟»
  • شکست تنیس ایران در پلی‌آف گروه دو جهانی
  • افتتاح ۵۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در قزوین
  • برگزاری مسابقات شنای دختران جام رمضان ۱۴۰۲