Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:53:41 GMT

پاری سن ژرمن قرارداد سیلوا را تمدید نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۸۴۰۲

پاری سن ژرمن قرارداد سیلوا را تمدید نمی‌کند

باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد مدافع برزیلی خود را تمدید نخواهد کرد و او در تابستان تیم را ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، تیاگو سیلوا بعد از درخشش در میلان مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفت اما او به همراه زلاتان راهی پاری سن ژرمن شد.

تیاگو سیلوا از سال ۲۰۱۲ برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند و در ۲۹۱ بازی که با پیراهن تیم تیم به میدان رفته ۱۶ گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اکیپ فرانسه نوشت که توماس توخل با توجه به این که سیلوا ۳۵ سال سن دارد کم‌تر از او در ترکیب اصلی استفاده می‌کند و به همین دلیل از باشگاه خواسته تا قرارداد او را تمدید نکند.

سیلوا تا پایان سال ۲۰۱۹ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به همین خاطر در تابستان این تیم را ترک خواهد کرد. خبرهایی درباره احتمال بازگشت او میلان هم به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه تیاگو سیلوا توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود

در سایه علاقه بیانکونری، زاکانی در پایتخت ایتالیا می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، ماتیا زاکانی در آستانه تمدید قراردادش با لاتزیو قرار دارد. بیانکوچلستی می‌خواهد قرارداد فعلی این وینگر ۲۸ ساله و ملی‌پوش که در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کند.

ماتیا زاکانی در فصل جاری ۳۱ بازی برای لاتزیو انجام داده و آمار 5 گل و ۱ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این بازیکن ایتالیایی مورد توجه یوونتوس نیز قرار گرفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد لاتزیو چراغ سبز نشان دهد.

یوونتوس پیگیر وضعیت ماتیا زاکانی و آلوارو موراتا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها