Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین نکوداشت سی و هشتمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخذ درصد از اراضی روستایی متقاضی تغییر کاربری توسط بنیاد مسکن باطل شد

در حال تکمیل...

برگزاری آیین نکوداشت سی و هشتمین سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه

اکبر ایازی با بیان اینکه ۵۰ عنوان برنامه برای هفتمین نکوداشت روز شهرکرد برنامه‌ریزی شده است، گفت: هفته فرهنگی شهرکرد از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: باتوجه به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمامی برنامه‌ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: طراحی، رونمایی و چاپ پوستر ویژه هفتمین نکوداشت، غبارروبی امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهرکرد، برگزاری جشن هفتمین نکوداشت روز شهرکرد در فرهنگسرای بزرگ، برپایی نمایشگاه اقدامات ادارات در فرهنگسرای بزرگ و برپایی ایستگاه نقاشی و صورت‌آرایی در فرهنگسرای بزرگ از جمله برنامه‌های روز شهرکرد است.

بیشتر بخوانید

پرداختن به هویت شهرکرد نباید به یک روز منحصر شود

ایازی اضافه کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، چاپ و رونمایی از پنج جلد کتاب، آیین چراغ بران توسط دانش‌آموزان، برگزاری ۷ ویژه‌برنامه در ۷ مسجد محوری، فضاسازی شهر با تصاویر مفاخر، رونمایی از تمبر یادبود و سجع پاکت پست، تور شهرکردگردی، برپایی چایخانه رضوی در میدان امامزادگان دو خاتون، برگزاری شب‌شعر، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در قلعه چالشتر، نمایش و هنر خیابانی (پرفرمنس) و برگزاری ۷ برنامه آموزش‌محور و رونمایی از پیک شهروندی از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

وی، نشست صمیمی با هنرمندان در مهمانسرای جهانگردی شهرکرد، برگزاری ۳ جشن در پارک‌های ملت، تهلیجان و لاله، همایش فرهنگ و هویت دهکرد در مجموعه رفاهی لاله، برپایی نمایشگاه عکس در تالار آینه‌خانه شهرکرد، نیم‌بها شدن بلیط پردیس سینمایی بهمن، برگزاری ویژه‌برنامه ورزش پهلوانی در زورخانه پوریای ولی، تهیه ۲۰ تخته نمد برای اهدا به میهمانان ویژه، کارناوال شادی در سطح شهر، تولید کلیپ و انتشار در رسانه‌ها و فضای مجازی، تولید و برگزاری تئاتر خیابانی، ساخت و رونمایی از المان مهربانی ویژه ولادت امام رضا (ع) و نورافشانی را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

ایازی ادامه داد: تولید دو نماهنگ شهرکردی با صدای هنرمندان حبیبیان و عابدینی، تولید ۲۰ طرح نقوش نمد و برپایی نمایشگاه، ساخت و اهدا ۴۰ تندیس هفتمین نکوداشت، ساخت و نصب پروانه یا کبوتر بر روی ۶۰ چراغ‌راهنمایی و رانندگی، تدوین و انتشار مجموعه مقالات پژوهشی نمد، مسابقات ورزشی در محلات و فضا‌های روباز در ۱۰ رشته ورزشی، برگزاری دو شب جشن و پخش از شبکه جهان‌بین، تهیه و تدوین ۷ کلیپ ویژه شهرکردشناسی، نمایش کلیپ از طریق ویدئو مپینگ برج آزادی تهران و گذر هنر و قاب دهکرد در پیاده‌راه بلوار آیت‌الله کاشانی جدید از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی