Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:56:04 GMT

آتش‌سوزی تلخ در غرب پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۸۶۲۷

آتش‌سوزی تلخ در غرب پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سرافراز احمدی با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در یک ساختمان مسکونی در غرب پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ۹۸) خبری مبنی بر آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان فردوس غرب، خیابان شقایق جنوبی از طریق پلیس ۱۱۰ به مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با دریافت این خبر به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با حضور در محل مشاهده کردند یک ساختمان مسکونی دچار آتش‌سوزی گسترده شده است.

وی با اشاره به حضور مأموران آتش‌نشانی و اطفای حریق، افزود: مأموران در حین اطفای حریق با در بسته واحد مسکونی در طبقه دوم این ساختمان روبه‌رو شده که پس از شکستن در و ورود به منزل با جسد سوخته مردی جوان مواجه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از اطفای کامل حریق تیمهای تشخیص هویت آگاهی نیز به محل حادثه اعزام شده و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا متذکر شد: بررسی اولیه نشان داد متوفی مردی ۳۹ ساله بوده که به همراه همسر و دو فرزندش در منزل مذکور سکونت داشته است.

احمدی یادآور شد: همسایگان متوفی در تحقیقات عنوان داشتند که متوفی از مدتی قبل با همسر و خانواده همسرش دچار اختلافاتی بوده است همچنین یکی از همسایگان متوفی در تحقیقات به مأموران اعلام کرد که در حین آتش‌سوزی با شنیدن صدای انفجار از پارکینگ به سرعت به بیرون از منزل رفته است.

وی افزود: در این آتش‌سوزی سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه رانا، یک دستگاه هایما و یک دستگاه هیوندا آوانته آسیب دیدند و همچنین خسارات زیادی به ساختمان مسکونی وارد شد.

این مقام انتظامی از تحقیقات بیشتر در این پرونده خبر داد و گفت: بر روی دیوار ساختمان و مقابل در واحد مسکونی متوفی یک جمله با اسپری خطاب به اقوام همسر متوفی نوشته شده که حکایت از اختلاف بین آنها داشت.

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا متذکر شد: در نهایت جسد متوفی برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی‌ها درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 4741548

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی مهار آتش سوزی آتش نشانی پلیس اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی پیروز حناچی نیروی انتظامی آتش نشانی دستگیری سارق نمایشگاه ایپاس سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت