Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن رنگرز مشاور رییس کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک روز گذشته در محل فدراسیون کوهنوردی کشورمان حضور یافته و با رضا زارعی رییس و محمد میر نوری دبیر این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد .در ابتدای این نشست حسن رنگرز با اشاره به ضرورت تاسیس موزه ملی ورزش گفت : ایجاد موزه یک الویت بسیار مهم در صحنه ورزش کشور بود که خوشبختانه با حمایت مسئولین رده اول ورزش ،این اقدام مهم انجام و به این ترتیب فضای مناسبی جهت معرفی تاریخ واقعی و مستند ورزش کشور فراهم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله بعد از افتتاح ،ارتقا محتوایی و تلاش در جهت اشنایی مردم کشورمان با این موزه است که امیدواریم با همکاری تمامی مسئولین ورزش کشور، پیشکسوتان ، قهرمانان و ورزشدوستان  بتوانیم در  این راستا حرکت کرده و بسیاری از مجموعه ها، مدارک ومستندات تاریخ ورزش کشورمان را در این موزه گرد آورده و به نمایش بگذاریم.

 در ادامه این نشست سپس رضا زارعی با اشاره به سال تاسیس فدراسیون کوهنوردی گفت : این فدراسیون در سال 1326 افتتاح شد و پیشینه بسیارقدیمی آن، به ما این امکان را داده است که مجموعه نسبتا ارزشمندی را از صعود ها، تاریخچه کوهنوردی ،اسطور ها و ابزارهای  این رشته ورزشی را در اختیار داشته باشیم که میتوانیم با اهدا بخشی از این مستندات به موزه ملی ورزش ، گامی مهم در زمینه همکاری مشترک و فیمابین برداریم.

وی ادامه داد: همچنین بسیاری از پیشکسوتان ورزش کوهنوردی نیز دارای مجموعه های غنی و ارزنده ای از سابقه ورزش کوهنوردی در کشورمان هستند که انشالله طی هفته های اتی از این عزیزان دعوت خواهیم کرد تا ضمن بازدید از موزه ، همکاری لازم را در زمینهغنی سازی محتوایی بخش کوهنوردی موزه ملی ورزش ،المپیک ، پارالمپیک انجام دهند.

شایان ذکر است که در این دیدار امیر بالزاده مسئول آموزش و مسعود موسوی مدیر روابط عمومی موزه نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک پیشکسوتان مدیر روابط عمومی موزه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسوولان دولتی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال مردم سمنان از رئیس جمهور در مسجد امام (ره) مرکز استان بیان کرد: آب مهمترین مشکل مردم استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسؤولان دولتی در زمینه تأمین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دولت برای تأمین آب مورد نیاز مردم استان برنامه دارد، گفت: امیدواریم که این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

مطیعی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در تمام انتخابات، راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و این امر می‌طلبد که مسئولان هم در راستای رفع مشکلاتشان اهتمام بیشتر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • آمادگی گلبالیست‌های اردبیلی برای حضور در پارالمپیک پاریس
  • گلبالیست‌های اردبیلی آماده حضور در پارالمپیک پاریس می‌شوند
  • روحانی معروف حوزه علمیه: با مالیات، قطره‌ای نفت را خام فروشی نکنید
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک