Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نکوداشت سی و هشتمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در حال برگزاری است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین نکوداشت سی و هشتمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور حجت الاسلام الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در حال برگزاری است.

خبر در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی قوه قضائیه سازمان بازرسی کل کشور مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هم اندیشی محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با رضا مختاری بازرس کل استان یزد درخصوص حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی برگزار شد.

حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، در این نشست بیان کرد: جهادکشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

وی افزود: سعی کردیم هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم با این وجود گاه تخلفاتی مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: عمده مسائل و مشکلات مردمی در جهادکشاورزی در حوزه امور اراضی بوده و ما در تلاشیم تا با برنامه ریزی‌های انجام شده درخصوص مرتفع شدن این موضوع گام‌های اساسی برداشته شود.

بازرس کل استان یزد، نیز خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلات در بخش تولید به خصوص کشاورزی، هنر ما مدیران این است که با مدیریت صحیح مسئولیتمان ر به نحو احسن انجام دهیم.

مختاری ضمن اشاره به اینکه نظارت بر اجرای صحیح قانون و مقررات کشور از اولویت‌های سازمان بازرسی است، تصریح کرد: پیشگیری از تخلفات همیشه مقدمتر از برخورد و اصلاح است.

وی در پایان از استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد، به مدت دوماه در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت