Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با هفته ناجا، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته، با فرمانده انتظامی استان گفتگو و از خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد.
 لطیفی در این دیدار نیرو‌های انتظامی را حافظان مرز‌های جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و افزود: کارکنان خدوم این نیرو، برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته اند و شبانه روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه ناجا و رسانه ملی مفتخرند که بصورت مستقیم تحت امر رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کنند تصریح کرد: همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و نهایتا کاهش هزینه‌های عملیاتی ناجا خواهد داشت.
لطیفی ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: تشکیل کمیته‌های مشترک برای همکاری‌های جدید وهم افزایی بیشتر قطعا می‌تواند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آگاهی‌های عمومی وتزریق آرامش روحی وروانی وتبیین امنیت بی بدیل موجوددر بطن جامعه اثرگذار باشد.
رئیس رسانه استانی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در خصوص همکاری و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان هم در این دیدار با قدردانی از صداوسیما برای انعکاس عملکرد پلیس، رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باور‌ها و رسوخ در خانواده‌ها بمنظور کمرنگ کردن ارزش‌ها دانست.
سردار جهانبخش افزود: نقش صدا و سیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و صدا و سیما با تهیه و پخش گزارش‌های به موقع نقش مهمی در کنترل بحران‌ها و تامین امنیت داشته و دارد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به ولایتمداری و دینداری مردم استان تصریح کرد: خوشبختانه به برکت اعتقاد ریشه دار مردم استان به اهل بیت (ع) زنجان در زمره امن‌ترین استان‌های کشور است و تنها شاخصه منفی استان میزان تلفات حوادث جاده‌ای است که امیدواریم با تعامل بیشتر با رسانه استانی این مشکل نیز مرتفع شود.
در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری دو نهاد به امضاء طرفین رسید تا راه برای تولیدات مشترک رسانه‌ای بازتر شود.   انتهای پیام/ن   ضرورت افزایش تعاملات و هم افزایی بیشتر صدا و سیما و نیروی انتظامی    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند