Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی بیاتی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: امروز هشت پرواز به سمت نجف به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و اولین پرواز مستقیم هم به سمت نجف ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه بعداز ظهر با ۱۲۰ مسافر خواهد بود.

وی اضافه کرد: پروازهای فرودگاه کرمانشاه - نجف و برعکس از فردا به ۱۲ پرواز افزایش می یابد و اگر زوار استقبال کنند، تعداد پروازها تا ۲۱ پرواز رفت و برگشت نیز پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاتی به پروازهای داخلی فرودگاه کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: با شروع به کار شرکت هواپیمایی سپران در کرمانشاه، تعداد ۶ پرواز به پروازهای مسیر کرمانشاه به مشهد اضافه شده است.

وی گفت: این شرکت هواپیمایی در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از کرمانشاه به مقصد مشهد پرواز دارد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه افزود: با افزایش این پروازها، تعداد پروازهای هفتگی کرمانشاه به مشهد و بالعکس به ۵۲ پرواز خواهد رسید.

بیاتی عنوان کرد: اکنون ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه کرمانشاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می‌شود.

8066/3209

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افزایش پرواز اربعین حسینی نجف اشرف کرمانشاه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما با اشاره به ازسرگیری سفر عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه، اعلام کرد: عملیات اعزام زائران از روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی، در ایستگاه‌های تهران، مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز توفیق خدمتگزاری خواهیم داشت.

لازم به ذکر است هر روز ۲ پرواز با ظرفیت ۲۶۰ نفر و در مجموع از ایستگاه تهران ۱۱ پرواز، مشهد ۲ پرواز و مابقی ایستگاه‌ها یک پرواز به کشور عربستان انجام خواهد شد.

کد خبر 6085129

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا