Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اظهارات منابع موثق ، یک رانتخواری بزرگ ۱۴ میلیارد تومانی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در حال رخ دادن است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ ماجرا از این قرار است که قرار شده اداره کل اوقاف در موقوفه اسدالله در ابتدای خیابان شالیکوبی گرگان بین عدالت یک و سه یک مجتمع تجاری احداث کند ، این ملک مشاع بین اوقاف و انجمن حمایت از خانواده های زندانی به مدیریت (ح - ا) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این پروژه ابتدا برخی افراد صاحب نفوذ در صدد بودند تا با استفاده از ترک تشریفات آن را به پیمانکاری با مدیریت (اقای- ح) بدهند که از مرتبطین با دفتر برخی بزرگان استان می باشد.

با فشار واحدهای نظارتی اداره کل مناقصه برگزار شد اما باز هم برخی ها اوضاع را جوری مدیریت کردند تا این پروژه چرب و نرم به ( اقای ح) برسد .

آنها مدام رصد می کردند و به (اقای ح) نیز گفتند علاوه بر شرکت در این مناقصه چند شرکت دیگر هم بنام شما شرکت کند تا نهایتا این پروژه به شما برسد .

(اقای ح ) به همراه سه شرکت خودی دیگر در این مناقصه شرکت می کنند و حامیان وی که فکر می کردند کار تمام است ناگهان هنگام بازکردن برگه مناقصه ها فهمیدند پای شرکت پنجمی هم در کار است .

قیافه برخی از این افراد هنگام بازکردن برگه مناقصه ها جالب بود و در نهایت تعجب همین شرکت به مدیریت (مهندس پ) برنده مناقصه شد.

افراد صاحب نفوذ بعد از اینکه فهمیدند شرکت مد نظرشان نتوانسته در مناقصه برنده شود تشکیل کمیته فنی دادند و در این جلسه درخواست غیرقانونی افزایش تعهدات برای پیمانکار برنده را به بهانه انجام امورات فرهنگی دادند.

در واقع متخلفین با فشار سعی دارند هر طور که هست پروژه را به پیمانکاری خاص بدهند در حالیکه واحدهای نظارتی اداره کل می‌خواهند جلوی تخلفات غیرقانونی را بگیرند.

در حال حاضر این جنگ قدرت همچنان ادامه دارد و (شرکت اقای پ) برنده مناقصه به شدت تحت فشار است که یا افزایش تعهدات غیرقانونی را قبول کند یا پروژه را تحویل دهد ، بنظر لازم می رسد سازمان بازرسی استان و دادستان انقلابی استان به این پروژه ورود کرده و جلوی أین رانتخواری احتمالی بزرگ را بگیرند.

از مدیر کل جوان اوقاف استان که فرزند شهید است انتظار می رود که با این رانتخواری احتمالی برخورد جدی بکند.

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود