Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،تیم شهرداری بندرعباس در هفته نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مهمان تیم شهرداری گرگان خواهد بود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده هفته نخست این رقابت‌ها ۹ آبان برگزار می‌شود که تیم شهرداری بندرعباس در نخستین تجربه لیگ برتری خود به مصاف میزبانش تیم شهرداری گرگان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته لیگ دسته اول بسکتبال نایب قهرمان شد و برای نخستین بار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/ب

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس به مصاف نماینده گرگان خواهد رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توپ از دست مسعود نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"، نسعود شجاعی در پایان فصل گذشته و در حالی که کاپیتان هوادار بود بدون سر و صدا از دنیای بازیگری کنار رفت تا عصر جدیدی را در دوران فوتبالی خود تجربه کند‌.

شجاعی در هفته چهاردهم لیگ برتر جانشین محمود فکری شد تا دور بودنش از لیگ برتر ایران خیلی طول نکشد. او پس از چندین هفته سکونشینی با صادر شدن کارت مربیگری‌اش با تیپ کاملا رسمی کنار خط حاضر شد.

او در بازی آخری که هوادار را هدایت کرد مقابل استقلال نمایشی تحسین برانگیز داشت و بازیکنان تیمش را با خودباوری خوبی به میدان فرستاده بود و شاید اگر غافلگیری ثانیه‌های ابتدایی نبود، شرایط برای بنفش‌ها متفاوت می‌شد.

مسعود شجاعی با تیپ خاص خود جنب و جوش زیادی داشت و در یک صحنه برای گرفتن توپ و به جریان انداختن سریع بازی تا نزدیک زمین خم شد. او در تیم هوادار محبوبیت زیادی میان بازیکنان دارد و سال جدید و هفته‌های حساس پایانی برای او چالش جذاب و البته پراسترسی را همراه خواهد آورد.

شجاعی در هشت بازی گذشته تنها دو باخت را مقابل تراکتور و استقلال تجربه کرده و در سال جدید نیز بازی‌های سختی پیش رو دارد. هوادار روز پانزدهم فروردین ماه برای برگزاری بازی معوقه خود با آلومینیوم به اراک می‌رود و پس از آن باید با فولاد، گل‌گهر و پیکان مسابقه بدهد. این تیم همچنین در مرحله یک هشتم جام حذفی میزبان مس سونگون خواهد بود و امیدوار به عود به جمع هشت تیم برتر این مسابقات است‌.

هوادار در حال حاضر با ۱۹ امتیاز از ۲۰ مسابقه در رده سیزدهم جدول قرار دارند و علی‌رغم نتایج و نمایش‌های بهتر با کادرفتی جدید همچنان کمی استرس سقوط را دارند اما پیروزی در بازی معوقه می‌تواند شرایط را برای‌شان بهتر کند. آنها در حال حاضر چهار امتیاز با نساجی رده پانزدهمی و شش امتیاز با صنعت نفت قعر جدولی فاصله دارند و پیروزی در بازی آلومینیوم حاشیه امنیت خوبی به آنها می‌دهد و می‌توانند به رده یازدهم برسند‌.

دیدار آلومینیوم پیش از این به دلیل بارش برف لغو شده بود و این اتفاق در شرایطی رخ داد که هواداری‌ها راهی اراک شده بودند و حالا دوباره باید به این شهر سفر کنند.

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!