Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@07:15:15 GMT

فیلم «تن‌ها یک نفس» دوبله شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۹۲۴۵

فیلم «تن‌ها یک نفس» دوبله شد

فیلم علمی ـ تخیلی «تن‌ها یک نفس» به کارگردانی دانیل رابی از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، «تن‌ها یک نفس» به کارگردانی دانیل رابی محصول ۲۰۱۸ فرانسه و کانادا است که جمعه (۱۹ مهر ماه) ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی، چون رومن دوریس، اولگا کوریلنکو، فانتین آردوئن، میشل رابین، آنا گیلور، الکسیس ماننتی، موریس آنتونی، رابین بارده و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم برنده چهار جایزه و کاندیدای دریافت شش جایزه دیگر از جشنواره‌های بین‌المللی فیلم شده است.

در خلاصه فیلم آمده است: بر اثر زلزله مه و غباری مرگبار تمام سطح شهر پاریس را فرامی گیرد. ماتئو به همراه همسرش به طبقات بالاتر فرار می‌کند، اما دختر نوجوان آن‌ها در خانه می‌ماند، چون به دلیل بیماری باید در یک حباب مخصوص زندگی کند.   دختر ماتئو تا وقتی که شارژ این حباب تمام نشود می‌تواند زنده بماند، از طرفی امکان جابجایی دختر نیز وجود ندارد مگر اینکه لباس و تجهیزات مخصوص این جابجایی را از بیمارستان بیاورند.   ماتئو تصمیم می‌گیرد با کپسول اکسیژن همسایه، خود را به بیمارستان برساند تا بتواند تجهیزات مورد نیاز دخترش را بیاورد...

مدیریت دوبلاژ این فیلم سینمایی را میرطاهر مظلومی بر عهده داشته است و در این فیلم سعید مظفری در نقش متیو، زهره شکوفنده در نقش آنا، اکبر منانی در نقش لوسین، مینا شجاع در نقش کولت، نغمه عزیزی‌پور در نقش سارا به صداپیشگی می‌پردازند.

همچنین علی اصغر رضایی‌نیک، تینا هاشمی، محمد تنهایی، میلاد فتوحی، علیرضا علیشاهی، باران بهرامی، سعید داننده و مسعود سلطانی از دیگر گویندگان این فیلم هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دوبله فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر بچه‌ای در میناب

آفتاب‌‌نیوز :

نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیل به همراه دوستانش برای دیدن سیل به رودخانه نزدیک شد.

وی گفت: وی به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

امروز همچنین دو جوان چهارده و بیست ساله اهل روستای زهریکار سورک لیردف شهرستان جاسک که برای تفریح و شنا وارد یک گودال آب ناشی از بارندگی شدند، جان باختند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • بهار در چهار محال و بختیاری
  • پورموسوی: خدا را شکر این بازی چهار‌ گل داشت / فیلم
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در میناب
  • ببینید | «چرخ» علم دوباره می‌پرخد
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟